۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۴۰
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85484045
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار قزوین: شهید آیت الله رییسی، رییس جمهور همیشگی ایران خواهد بود

قزوین - ایرنا - استاندار قزوین با اشاره به اینکه مردم دیار مینودری احساس قرابت زیادی با دومین شهید رییس جمهوری کشور خود دارند، گفت: شهید آیت الله رییسی بدون شک رییس جمهور همیشگی ایران خواهد بود.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی اعلایی روز دوشنبه و در حاشیه مراسم گرامیداشت رییس جمهور شهید آیت الله رییسی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آیت الله رییسی دومین رییس جمهور شهید جمهوری اسلامی بود و تمامی خلقیات مورد انتظار از یک رییس جمهور مکتبی، انقلابی و مورد انتظار مردم را داشتند و یک روحانی مقید، عالم و فرهیخته بودند.

وی افزود: مردم با شناخت از این روحیات به آیت الله رییسی رای دادند و در تمام نظرسنجی های مختلفی که در طول سالیان ریاست جمهوری انجام شد حاکی از افزایش محبوبیت آن شهید در بین مردم بود، موضوعی که به طور قطع به دلیل رعایت حرمت های اخلاقی، دقت و اخلاص در عمل، صداقت در بین مردم، شجاعت، عدم وابستگی به جریان ها، احزاب و بسیاری از موضوعات دیگر بوده است.

اعلایی با بیان اینکه آیت الله رییسی در طول خدمت رسانی خود الگویی از یک رییس جمهور مورد انتظار مردم را به نمایش گذاشتند، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در یک عبارت بی نظیر از عنوان "مغتنم" برای این شهید عزیز استفاده کردند، یعنی وجود او برای کشور یک غنیمت بود و پایانی خوش تر از شهادت را نمی توان برای ایشان متصور بود.

نماینده عالی دولت در استان تاکید کرد: مردم دیار قزوین بدون شک قدردان زحمات و خدمات آن شهید خواهند بود و به دلیل همشهری بودن با شهید رجایی به عنوان نخستین رییس جمهور شهید، احساس قرابت زیادی با شهید رییسی دارند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی تمام تلاش مسوولان و خدمت گذاران این است که خدشه و خللی به مسیر رو به رشد کشور ایجاد نشود و نظام مقدسی اسلامی نخستین مرتبه نیست با چنین مسایلی روبرو می شود چرا که با حمایت مردم و تدابیر رهبر معظم انقلاب از این گذرگاه سخت هم عبور خواهیم کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha