۱ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۲
کد خبر: 85484040
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاریخ از خدمات شهید جمهور کتاب دیگری خواهد نوشت

نوشهر- ایرنا- شهادت دکتر رئیسی ملت ایران را عزادار کرد و  ایران غرق در ماتم و اندوه شد، او شالوده اصول انقلاب اسلامی و رویش نسلی بود که در چارچوب اندیشه امام امت رشد کرد و الگوی انقلاب و گسترش دهنده فرمان و فرامین خمینی کبیر بود و تاریخ از خدمات شهید جمهور کتاب دیگری خواهد نوشت.

به گزارش ایرنا، کارنامه درخشان او یادآور پایمردی ها و خدمات ارزنده اش در طول دوران مسوولیت هایش در تمام امور کار و زندگی است، او به تنهایی تاریخ را ورق زد و ضربان تاریخ را عوض کرد.

درخشش تاریخ انقلاب اسلامی ایران در این چند دهه اخیر مدیون زحمات بی دریغ دکتر رئیسی است، خورشید در پس ابرها گریست و در تماشای این حادثه غمبار نگران است، یاران خمینی رفتند و کوله بار انقلاب را به دیگران محول کردند.

آری - سید محرومان- از تبار ایثار و گذشت حسینی بود و در حجله گاه تاریخ سرفراز و سرمست در دستان پیامبر اسلام(ص) قرار خواهد گرفت و در پیشگاه خدا سرفراز خواهد ماند.

دکتر رئیسی، چراغ راهنمای انقلاب اسلامی بود و در مسندهای مختلف کوله بارش را بر دوش می گرفت و تا سر منزل مقصود پیش می رفت، رئیس دولت مردمی تلاشگری خستگی ناپذیر و یگانه بود و تنها و با دل بزرگ و با ایده خمینی(ره) همراه بود.

نهضت امام راستین با سربازان فداکاری همچون دکتر رئیسی بالنده و فراگیر شد و در صحنه های بین الملل قد علم کرده است.

جایگاه رفیع خورشید ایران با شهادت دکتر رئیسی مرتفع تر و منزلت و شکوه ایران بلند آوازه تر گردیده است، او با خون اش انقلاب اسلامی و ایران بزرگ را آبیاری کرد و جان دوباره به پیکر این کهن سرزمین بخشیده است.

تاریخ از خدمات شهید جمهور کتاب دیگری خواهد نوشت

خدمات ارزنده شهید جمهور از بدو انقلاب اسلامی و حتی با مرگش بی نظیر و ماندنی است، تاریخ از خدماتش کتابی دیگری را خواهد نوشت و ارزش های انقلاب اسلامی ایران در سطح بین الملل جهانی خواهد کرد.

این تلاشگر جهادی، سالها درخشید و درخشان چشمه جان و دست فقیران بود و نمازش گریه یاران بود، پیغامش استواری و دینداری و عشق ولایت بود، چشمه های خموش را با خون خود سیراب و فوران چشمه عشقش همه را در هم کرد، در چهار طاق اطاقش رنگ و بوی ولایت جاری بود و لغزش و گناهش یاری مستمندان و ایمان به خمینی کبیر و ولی امر مسلمین جریان داشت.

او رفت و دستاوردهایش شاخ و برگ ایران بزرگ را رشد و توسعه خواهد داد و دامن سبز حضرت فاطمه (س) و شال گردن سبز امام علی(ع) و رگ های خونین امام حسین(ع) دوباره سبز و جوانه خواهد زد.

دکتر رئیسی جانش را تقدیم ملت کرد تا در قله سهند خونابه اش جاری و تا دشت کویر سیراب گردد، او مانند دریای خرز مواج و مهاجر بود تا در قلل کوه های سهند و سبلان جاری شود، او پرچم سربلند ایران بود و ارقام خدماتش بی شمار و اصلاح امورش ستودنی است.

اکنون ایران سراسر غرق در ماتم است و بیرق های عزادری با عکس های دکتر رئیسی و همراهانش درهم آمیختند و نماد جدیدی در فصل های تاریخ انقلاب اسلامی ایران برقرار شد.

امام خامنه ای، این استوانه صبور و پیر فرزانه انقلاب اسلامی در غم از دست دادن دکتر رئیسی و یارانش عزادار است.

تاریخ از خدمات شهید جمهور کتاب دیگری خواهد نوشت

کبوتران عاشق و یاران ولی امر مسلمین در سراسر جهان در از دست دادن این شهدای خدمت غمگین اند و با عزاداری و مرثیه خوانی یادش را گرامی می دارند.

هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران در شب میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در اثر سانحه سقوط بالگرد در راه خدمت به مردم به همراه هفت نفر دیگر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha