امام جمعه اهل سنت بندرعباس: رئیس جمهور جان خود را در راه خدمتگزاری به مردم، تقدیم کرد

بندرعباس - ایرنا - امام جمعه اهل سنت بندرعباس با اشاره به اینکه حادثه ناگوار سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و جمعی از مسئولان عالی‌رتبه سیاسی و کشوری، همه را داغدار کرد، گفت: آیت الله رئیسی و همراهانش جان خود را در راه خدمتگزاری به مردم تقدبم کردند.

به گزارش ایرنا، شیخ یوسف جمالی روز دوشنبه در پیام تسلیت شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیّدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان گرامی ایشان را در سانحه هوایی افزود: مردم صبور ایران در گذشته نیز شاهد از دست دادن خدمتگزاران خود در راه انجام وظیفه بوده‌اند.

رییس شورای عالی مدارس اهل سنت و جماعت جنوب ایران این ضایعه را به رهبر فرزانه انقلاب، دولت، مردم فهیم و خانواده‌های ایشان تسلیت عرض کرده و از خداوند برای درگذشتگان مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهان است.

به گزارش ایرنا، ‌هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح «سد قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha