نماینده مجلس: آیت الله رییسی رییس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی بود

شهرکرد – ایرنا - نماینده اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت رییس جمهور و یارانش گفت: آیت الله سید ابراهیم رییسی؛ رییس جمهوری ولایت‌مدار، متعهد، مخلص و در تراز انقلاب اسلامی بود.

قدرت الله حمزه شلمزاری روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: خادم الرضا (ع) مجاهدی خستگی ناپذیر و در عمل سرباز ولایت بود و همواره برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کرد.

وی با بیان اینکه رییس دولت سیزدهم برنامه جامعی برای پیشرفت کشور داشت، اظهار داشت: آیت الله رییسی با روحیه انقلابی که داشت؛ قطار پیشرفت و توسعه را در کشور به حرکت درآورده بود.

حمزه شلمزاری با اشاره به سفرهای استانی رییس جمهور و ۲ بار سفر استانی ایشان به چهارمحال و بختیاری گفت: ایشان اعتقادی به پشت میز نشستن نداشت و معتقد بود باید مشکلات و نیازهای مردم را در میدان شنید و برای حل آن‌ها تصمیم گیری کرد.

وی به سرانجام رساندن بسیاری از طرح‌های نیمه کاره، فعال کردن چرخ بسیاری از کارخانه‌هایی که سال‌ها تعطیل شده و یا نیمه تعطیل بودند را از جمله دستاوردهای سفرهای استانی خادم الرضا (ع) عنوان کرد.

نماینده اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار با اشاره به دستاوردهای سفر آیت الله رییسی در بخش آب، راه، بهداشت، راه آهن و کشاورزی به چهارمحال و بختیاری گفت: خادم الرضا تلاش می‌کرد در هر سفر و بازدیدی بخشی از مشکلات مردم را حل کند.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در خصوص روابط خارجی اظهار داشت: سفرهای رییس جمهور به کشورهای خارجی و همسایه در راستای پیشبرد نظام و منافع کشور و تحول اقتصادی در نظام جمهوری اسلامی بود.

حمزه شلمزاری گفت: ملت ایران آیت الله رییسی را برای چهار سال انتخاب کرده بودند اما تقدیر ایشان بیش از این نبود و در راه خدمت به این ملت و نظام جان خود را نثار کرد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رییس‌جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردی‌بهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بودند، به‌همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف حضرت علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha