۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۲۱
کد خبر: 85483980
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سوگواری امام رضایی های مازندران برای رئیس‌جمهور شهید خدمت

ساری- ایرنا- اجتماع امام رضایی ها برای شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی ، رئیس جمهور خادم الرضا که از ایشان به عنوان سید الشهدای خدمت نام بردند ، عصر امروز دوشنبه در تمامی شهرهای مازندران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، خادمیاران رضوی قرار ساری نیز همانند دیگر مردم مازندران با حضور در امامزاده یحیی همسو با رویکرد محرومیت زدایی آیت الله رئیسی ،رئیس جمهور شهید ،ضمن تجدید بیعت با امام زمان (عج) ، برای سیدالشهدای خدمت سوگواری کردند.

خادمیاران رضوی گفتند: کمک به محرومان و ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه بر پایه نظام جمهوری اسلامی یک اصل برای خادمیاران رضوی است ، چراکه که انقلاب ما بر محوریت مردم و ثمره خون شهدا و ایثارگری‌ و رشادت‌ شکل گرفت.

آنان با بیان اینکه آیت الله رئیسی ، رئیس جمهور محرومان و مستضعفان بود و در راه خدمت به مردم به شهادت رسید ، تصریح کردند: امروز همه امام رضایی های کشور در سالروز ولادت امام هشتم که مصادف با شهادت سید شهدای خدمت شده است ، سوگواریم.

سوگواری امام رضایی های مازندران برای رئیس‌جمهور شهید خدمت

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در مازندران نیز با بیان این که همزمان با دهه کرامت ۲ کاروان خادمان قدس رضوی از ۱۰ روز گذشته با حضور در تمامی شهرستان های استان برنامه پرچم گردانی رضوی اجرا کردند، گفت: عصر امروز نیز آیین اجتماع امام رضایی ها برای شهادت خادم الرضا در همه شهرهای استان برگزار شد.

محمد اسماعیل امامزاده با اظهار این که بیش از ۱۵هزار نفر در مازندران عضو کانون خادمیار امام رضا (ع) هستند، تصریح کرد :این اجتماع در پاسداشت خادم الرضا سیدِ الشهدای خدمت شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی و شهدای خدمت است.

سوگواری امام رضایی های مازندران برای رئیس‌جمهور شهید خدمت

برخورد کریمانه و حرمت گذاری به مردم ویژگی بارز رئیس جمهور شهید

استاندار مازندران نیز در این مراسم با اظهار این که ولایت مداری و اهتمام به مردم اصل حکمرانی در انقلاب اسلامی است، گفت: مهمانوازی مردم مازندران همواره در انقلاب اسلامی زبانزد است و در سفر استانی هفته گذشته آیت الله رئیسی ، رئیس جمهور نیز این مقوله به اثبات رسیده است.

یوسف نوری توجه به خانواده را از ویژگی های بارز آیت الله رئیسی عنوان کرد و ادامه داد: محور تحول در جامعه اسلامی خانواده است .

استاندار مازندران با بیان اینکه محور دیگر شهید خدمت ، استکبار ستیزی بوده است ، افزود: آیت الله رئیسی نسبت به شهادت کودکان در جنگ غزه همواره برافروخته بودند.

وی تصریح کرد: برخورد کریمانه با مردم و حرمت گذاری ویژگی های دیگر رئیس جمهور شهید خدمت بوده است.

نماینده عالی دولت در مازندران با تاکید بر این که
ما باید این راه هموار شده و روشن خدمتگزاری به مردم را ادامه بدهیم، بیان داشت: مشی و سیره آیت الله رئیسی باید الگوی بارزی از خدمت رسانی و وحدت بین مسوولان مازندران شود.

سوگواری امام رضایی های مازندران برای رئیس‌جمهور شهید خدمت

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

هیأت دولت در پی شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه در بیانیه ای آورد: مسیر پر افتخار و خدمت با تاسی به روحیه خستگی ناپذیر آیت الله رئیسی قهرمان و خادم ملت و یار وفادار رهبری ادامه خواهد داشت و کوچکترین خللی در مدیریت جهادی کشور ایجاد نخواهد شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

آیت الله سیّد ابراهیم رئیس‌الساداتی ۶۴ ساله هشتمین رئیس‌جمهور ایران بود.

وی متولد ۲۳ آذر ۱۳۳۹ شهر مقدس مشهد بود و مسئولیت‌هایی چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نائب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشت.

رهبر انقلاب شهریور ماه به مناسبت هفته دولت ضمن قدردانی و تمجید از عملکرد خوب و قوی دولت در برخی بخش‌ها از جمله «کارهای زیربنایی»، «رشد شاخص‌های کلان اقتصادی» و «سیاست خارجی»، گفتند: حضور در بین مردم و مواجهه مستقیم و صمیمی و متواضعانه با آن‌ها، بسیار با ارزش است. ساده‌زیستی، ‌ مواضع انقلابی، روحیه جهادی و بکارگیری جوانان در رده‌های گوناگون مدیریتی را از دیگر کارهای تحسین برانگیز دولت خواندند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha