۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۳۳
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85483944
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رئیس جمهوری الجزایر: با شهادت آیت‌الله رئیسی، برادر و شریکم را از دست دادم

تهران- ایرنا- رئیس جمهوری الجزایر شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد در آذربایجان شرقی را تسلیت گفت و تاکید کرد که با این رخداد ناگوار «برادر» و «شریک» خود را از دست داده‌است.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، «عبدالمجید تبون» رئیس جمهوری الجزایر امروز (دوشنبه) در پیامی به «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهوری کشورمان، شهادت «آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی» و همراهان وی را تسلیت گفت.

رئیس جمهوری الجزایر در این پیام خود آورده است: از همان ابتدا لحظات سختی که ملت برادر ایران، اخبار سرنوشت بالگرد رئیس جمهوری خود را دنبال می‌کردند، ما نیز با تأثر و نگرانی همراه شما بودیم.

وی افزود: با شهادت دکتر رئیسی، بنده شخصا برادر و شریکم را در امر خدمت به پیوندهای برادری، همکاری و همبستگی بین دو کشور و دو ملت برادر و یاری مسائل عادله امت اسلامی و دفاع از آن، از دست دادم.

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» روز گذشته (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت) پس از افتتاح «سد قیز قلعه سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد و وی و تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل شدند. «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی از دیگر سرنشینان بالگرد بودند که به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha