میرجلیلی: اقدامات آیت‌الله رئیسی در ورزش بی‌نظیر است

تهران- ایرنا- رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت: در بخش ورزش آیت‌الله رئیسی اقدامات بی‌نظیری داشت. چند مراسم تجلیل از قهرمان در طول سه سال گذشته با تدبیر ایشان برگزار شد.

مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شهادت خادم‌الرضا، سیدالشهدای خدمت و رئیس جمهور مردمی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را خدمت مقام معظم رهبری، مردم عزیز ایران و خانواده این شهید عزیز تسلیت عرض می‌کنم. رئیس جمهور به معنای واقعی، فردی با تفکر و رفتار جهادی بود.

وی گفت: آیت‌الله رئیسی اهل شعار نبود بلکه در میدان عمل ثابت می‌کرد که در کنار مردم و برای مردم تلاش خواهد کرد. ایشان به هر استانی سفر می‌کرد پیام‌آور امید و نقطه اتکایی برای مردم بود. وی حتی در یکی از مناظره‌ها اعلام کرد که به یاد ندارم چه زمانی مرخصی گرفتم.

رئیس بسیج ورزشکاران با اشاره به خدمات ویژه رئیس جمهور شهید در حوزه ورزش، یادآور شد: در بخش ورزش نیز آیت‌الله رئیسی اقدامات بی‌نظیری داشت. چند مراسم تجلیل از قهرمان در طول سه سال گذشته با تدبیر ایشان برگزار شد. رئیس جمهور با فرمایشات خود به تمام قهرمانان دلگرمی می‌داد. حمایت ایشان از قهرمانان و جوانان موجب شد تا آنان با انگیزه و قدرت بیشتری گام به آوردگاه‌های جهانی بگذارند.

میرجلیلی در خصوص محبوبیت آیت‌الله رئیسی در بین ورزشکاران گفت: رفتار و گفتار رئیس جمهور در برخورد با ورزشکاران و حمایت‌های او از قهرمانان راز این محبوبیت است. اگر امروز قهرمانان ما با انتشار پیام تسلیت با مردم ایران و خانواده این شهید ابراز همدردی می‌کنند نتیجه نحوه برخورد ایشان با ورزشکاران است.

او با بیان اینکه ورزش ایران بیش از پیش به تفکر و منش شهید رئیسی نیاز دارد، تصریح کرد: الگوسازی از سیره شهدا یکی از وظایف ما است و باید شیوه، روش، مرام و مسلک شهدا برای قهرمانان ورزشی تبیین کنیم. آیت‌الله رئیسی در هر پست و مقامی خود را فدای مردم کرد و نهایتا در مسیر خدمت به مردم به شهادت رسید. قهرمانان ما باید بیاموزند که در هر جایگاهی که باشند برای کشور و مردم ایران تلاش کنند.

شهادت سردار سیدمهدی موسوی از قهرمانان جودو استان تهران از دیگر موضوعات مورد نظر میرجلیلی بود. وی در این خصوص گفت: شهادت این عزیز و ۲ ورزشکار دیگر در حادثه تروریستی کرمان نشان می‌دهد قشر ورزشکار از مردم جامعه جدا نیستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha