۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۴
کد خبرنگار: 1447
کد خبر: 85483863
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فیلم | نامگذاری یک بلوار در نورآباد دلفان به نام خادم الرضا (ع) شهید آیت الله رئیسی

خرم آباد - ایرنا - در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و با هدف گرامیداشت این شهید خدمت یک بلوار در شهر نورآباد دلفان به نام این شهید والامقام نامگذاری شد.

شهردار نورآباد روز دوشنبه در حاشیه این آئین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی یک چهره ماندگار بود که در دوران مسئولیت های خود خدمات چشمگیری را در خدمت به مردم از خود به یادگار گذاشت که نام و خاطره او در ذهن ها خواهد ماند .

محمد خاص امیری افزود: در پی شهادت آیت الله رئیسی رییس جمهور فقید این شهرداری و شورای اسلامی شهر نورآباد تصمیم گرفت با هدف پاسداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و به پاس خدمات شایسته و چشمگیر این مدیر انقلابی یکی از بلوارهای مهم شهر نورآباد را به نام این شهید والامقام نامگذاری کند.

وی افزود: در این راستا بلوار ورودی شهر نورآباد از مسیر کرمانشاه تا میدان بعثت به نام خادم الرضا شهید آیت الله رئیسی نامگذاری شد.

وی بیان کرد: پس از مراسم عزاداری شهادت رئیس جمهور و همراهان شهید وی در شهر نورآباد آئین نامگذاری بلوار ورودی شهر نورآباد به نام خادم رضا شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی با حضور امام جمعه ، فرماندار دلفان و مسئولان محلی برگزار شد.

شهر نورآباد مرکز شهرستان دلفان در شمال غربی استان لرستان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha