پیام‌های تسلیت شخصیت‌ها و مقامات استان اردبیل به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی

اردبیل - ایرنا - شخصیت‌ها، تشکل‌ها و مسئولان دستگاه‌های اجرایی با انتشار پیام‌های تسلیت جداگانه شهادت آیت‌الله رئیسی و هیات همراه ایشان در سانحه هوایی را تسلیت گفته و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت بر تداوم راه و سیره این شهدای بزرگوار تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، همزمان با اعلام عمومی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور و هیات همراه، استان اردبیل غرق در ماتم و عزا شد. صبح امروز آیت‌الله سیدحسن عاملی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و سیدحامد عاملی استاندار اردبیل در پیام مشترکی بر تداوم راه این شهدای جلیل‌القدر تاکید کردند.

در بخشی از این پیام آمده است: "بدون تردید باید از سر تحقیق گفت این سید جلیل‌القدر و با صفا با اخلاص‌ترین، ولایی‌ترین، پرکارترین، محبوب‌ترین، خستگی‌ناپذیرترین و باتدبیرترین ریاست‌جمهور تاریخ ایران عزیز بود. او اصلاحات بسیار اساسی و زیربنایی را با همت ستودنی شروع کرده بود و بالاخره در راه خدمت و ایجاد عزت برای ملت عزیز جان خود را از دست داد. این حادثه که صرفاً با مشیّت الهی صورت گرفت، ما را از سازندگی، پیشرفت، سرعت عمل و کار جهادی بازنخواهد داشت و با توان مضاعف و عزم ملی ملت بزرگ، ایران عزیز را به ذروه پیشرفت و توسعه و عزت خواهیم رساند."

این سید جلیل‌القدر و با صفا با اخلاص‌ترین، ولایی‌ترین، پرکارترین، محبوب‌ترین، خستگی‌ناپذیرترین و باتدبیرترین ریاست‌جمهور تاریخ ایران عزیز بود. او اصلاحات بسیار اساسی و زیربنایی را با همت ستودنی شروع کرده بود و بالاخره در راه خدمت و ایجاد عزت برای ملت عزیز جان خود را از دست داد.

امروز همچنین منتخبان مردم استان اردبیل در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیات همراه را تسلیت گفتند. در پیام علی نیکزاد منتخب مردم شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین آمده است: "آیت‌الله رئیسی با خدمات ماندگار و تلاش بی‌وقفه در راه خدمت به نظام و انقلاب در قبال سوگندی که یادکرده بود وفادارانه عمل کرد و در شب ولادت امام مهربانی‌ها حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد."

مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل همچون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شرکت آب و فاضلاب، اداره کل حفاظت محیط زیست، اداره کل تبلیغات اسلامی، دانشگاهیان استان به محوریت دانشگاه محقق اردبیلی، انجمن‌ها و گروه‌های ادبی، فرهنگی و هنری، جمع کثیری از هنرمندان و نویسندگان و مولفان، جامعه ورزشی و ورزشکاران، خیران و دیگر گروه‌ها و چهره‌های متنفذ و مردمی طی پیام‌های جداگانه‌ای در شبکه‌های اجتماعی، سایت‌ها و کانال‌های ارتباطی خود با مردم در غم فقدان رئیس جمهور و هیات همراه ابراز همدردی کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در پیامی نوشت: اینجانب به نمایندگی از کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و جامعه فرهنگ، هنر و رسانه استان شهادت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور عزیز و مردمی، آیت‌الله سیدمحمد علی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیات همراه را که موجی از غم و اندوه را در پی داشت ، به ملت شریف ایران و خانواده معزز ایشان تسلیت عرض کرده و برای آنها علو درجات الهی را مسئلت می‌ نمایم.

جامعه ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکارن استان اردبیل در پیامی شهادت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب، خدوم و مغتنم و هیات همراه در حین خدمتگزاری به ملت بزرگ ایران را به محضر امام عصر( عج)، رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در پیامی فقدان آیت‌الله رئیسی را غمی بزرگ و جبران ناپذیر خواند و گفت: آیت‌الله رئیسی با خدمت ماندگار و تلاش بی‌وقفه در راه خدمت به نظام و انقلاب در قبال سوگندی که یادکرده بود وفادارانه عمل کرد و در شب ولادت امام مهربانی‌ها حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

محبوب حیدری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در پیامی با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور مجاهد و خستگی‌ناپذیر و هیات همراه گفت: خبر سنگین و ناگوار عروج ناگهانی و شهادت رئیس‌جمهور محترم و مردمی کشور عزیزمان حضرت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی موجب تاثر و تالم خاطر گردید، تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر در راستای خدمت رسانی و محرومیت‌زدایی و تفکر جهادی از ویژگی‌های این مرد بزرگ و خدوم بود.

حاتم طهماس‌پور ، مدیرکل امور عشایر استان اردبیل هم در پیامی اعلام کرد: ‌روح بلند آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت ایران که در تمامی دوران مسیر خدمت، مجاهدانه و خستگی‌ناپذیر لحظه‌ای آرام نداشت و بر عهد صادقانه خود با خداوند متعال، مجاهدانه ایستاد؛ به ملکوت اعلی پیوست تا این سید عزیز و همراهانش، به مصداق آیه شریفه فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ، به جمع یاران شهید خود ملحق شوند.

امروز همچنین آیین‌ها و مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیات همراه ایشان در ادارات و دستگاه‌های اجرایی مرکز استان و شهرستان‌های اردبیل برگزار شد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد "قیز قلعه‌سی" به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

آیت‌الله محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha