۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۲۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85483835
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

اراذل و اوباش سابقه‌دار در بندرانزلی دستگیر شدند

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۲۵
کد خبر: 85483835
اراذل و اوباش سابقه‌دار در بندرانزلی دستگیر شدند

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری چهار اراذل و اوباش سابقه‌دار و برهم زننده نظم عمومی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ امیر وهاب‌زاده روز دوشنبه با بیان اینکه در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی، قدرت نمایی با سلاح سرد و برهم زدن نظم عمومی توسط چهار نفر در محدوده منطقه آزاد بندرانزلی بلافاصله پیگیری موضوع با توجه به اهمیت آن در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام تحقیقات دریافتند، متهمان از اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند.

وی از شناسایی و دستگیری این افراد و اینکه نزاع آن‌ها به علت اختلافات شخصی بوده خبر داد و بیان کرد: اراذل و اوباش ۲۸، ۲۹، ۳۰ و ۳۲ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز مجموعه انتظامی اعلام و بیان‌ کرد: پلیس قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی می‌کند.

بی‌احتیاطی راننده کامیون جان عابر پیاده را گرفت

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از جان‌ باختن فردی بر اثر تصادف دلخراش کامیون با عابر پیاده در شهرستان تالش خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت یک نفر در میدان امام علی (ع) شهرستان تالش، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه و بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد یک دستگاه کامیون با یک عابر پیاده برخورد کرده است، افزود: در این حادثه متاسفانه عابرپیاده که مردی ۶۵ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در دم جان‌‎باخت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان بیان‌ کرد: کارشناسان علت این تصادف را بی احتیاطی و عدم توجه به جلو از سوی راننده کامیون اعلام کردند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، گفت: عدم توجه به جلو در رانندگی عامل اصلی تصادفات می‌باشد که بیشتر آن طبق بررسی‌های صورت گرفته مربوط به تنظیم پخش خودرو، برداشتن وسایل از داخل داشبورد، صحبت با سرنشینان، استفاده از تلفن همراه به خصوص خواندن و ارسال پیامک و خوردن و آشامیدن است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha