مردم کُرد اهل سنت جوانرود در فراق رییس جمهور به سوگ نشستند

کرمانشاه - ایرنا - مراسم بزرگداشت رییس جمهور فقید ایران و همراهانش روز دوشنبه با حضور امام جمعه، منتخب مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسوولان ادارات، نهادها و اقشار مختلف مردم در حسینیه تیپ تکاور انصار الرسول (ص) شهرستان جوانرود برگزار شد.

به گزارش ایرنا؛ فرماندار جوانرود در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی گفت: حادثه سخت و ناگوار شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، همه هموطنان به ویژه مردم شهرستان جوانرود را داغدار کرد.

مردم کُرد اهل سنت جوانرود در فراق رییس جمهور به سوگ نشستند

نامدار حسینی به خدمات آیت الله دکتر رئیسی اشاره کرد و افزود: این عزیز سفر کرده در تمام دوران مسوولیت خود منشا خدامات فراوانی برای ملت و نظام جمهوری اسلامی بود.

وی به ویژگی های شخصیتی دکتر رئیسی نیز اشاره کرد و گفت: ایشان شخصیتی پرتلاش، جهادی و ساده زیست بودند که در دوران عمر با برکت خود خدمات فراوانی از خود به یادگار گذاشتند.

امام جمعه جوانرود نیز با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله رئیسی و همراهانش گفت: بنده به نمایندگی از علما و روحانیون و مردم غیور شهرستان جوانرود این حادثه ناگوار را خدمت مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و شریک این غم و ابراز همدردی می کنم.

ماموستا مُلا «سید محمد محمدی» با بیان ویژگی های آیت الله رئیسی افزود: این شهید راه خدمت شخصیتی والا، مدیری، جهادی، صادق و در طول دوران تصدی در سمت های مختلف کوچکترین نقطه ضعفی از ایشان مشاهده نشده است.

مردم کُرد اهل سنت جوانرود در فراق رییس جمهور به سوگ نشستند

به گزارش ایرنا؛ بالگرد حامل رییس جمهور کشورمان عصر روز گذشته (۳۰ اردیبهشت) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.

امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی، سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس‌ جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد از دیگر سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند که در این سانحه جان به جان آفرین تسلیم کردند.

در پی عروج شهادت گونه سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی به همراه تمامی همراهان، رهبر معظم انقلاب ۵ روز عزای عمومی اعلان کردند.

شهرستان جوانرود با ترکیب جمعیتی اهل سنت کرد با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha