استاندار ایلام:  آیت الله رئیسی دغدغه‌مند مردم و خادم صادق بود

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی، یار و یاور مردم و خادم محرومان و مظلومان بود، گفت: بیت الغزل سخنان شهید راه خدمت، مردم و خدمت صادقانه به مردم به ویژه به مظلومان و محرومان جامعه بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "حسن بهرام‌نیا" روز دوشنبه در مراسم سوگواری شهادت آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور و همراهان، اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی یار و یاور مردم و خادم محرومان و مظلومان جهان و ذوب در ولایت و امامت بود.

وی با بیان اینکه فقدان رئیس جمهور برای جامعه اسلامی و برای محور مقاومت و مظلومان جهان بسیار شکننده است، ابراز کرد: این اتفاق تلخ و دردناک موجب اندوه همه مردم آزاده دنیا و همه مردم کشورهای حوزه خلیج فارس شد.

استاندار ایلام یادآور شد: دلیل اصلی محبوبیت آیت‌الله رئیسی، خادمی برای مردم بود که این خادمی در تار و پود وی وجود داشت و اجر و پاداش این خدمت چیزی جز شهادت نبود.

بهرام‌نیا گفت: شهید رجایی بیان کردند که اجر و پاداش هر کسی به میزان درد و رنج او است که از مصادیق این درد و رنج و مشقت حضرت علی ( ع)، امام حسین ( ع) و زینب کبری) است که که تمام بند بند وجود این بزرگواران با درد رنج مانوس شده بود.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور، محبوب مردم و دلداده به ولایت و اهل بیت(ع) بود، بیت الغزل سخنان وی در همه جلسات، مردم و خدمت صادقانه به مردم به ویژه مظلومان و محرومان جامعه بود.

استاندار ایلام یادآور شد: شهید خدمت آیت‌الله رئیسی همواره تاکید داشتند که در میان مردم باشید و صحبت‌های آنان را نصب‌العین قرار دهید و همواره بر پیگیری سفرهای شهرستانی، فسادستیزی و تحقق وعده ها تاکید داشتند و مردم را ولی نعمت خود می‌دانستند.

بهرام‌نیا بیان کرد: آیت الله رئیسی همواره تاکید داشتند فارغ از هر نوع نگاه سیاسی و ملاحضه‌کاری، آنچه که خواست خدا و مردم است را انجام دهید.

استاندار ایلام:  آیت الله رئیسی دغدغه‌مند مردم و خادم صادق بود

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ریشه در تاسوعا و عاشورای حسینی دارد، گفت: این انقلاب قائم به شخص نیست‌، انقلاب اسلامی فراز و فرودهای زیادی از جمله جنگ هشت ساله، انفجار دفتر نخست وزیری، انفجار در دفتر حزب مرکزی، فتنه‌های استکبار و تحریم‌های ناجوانمردانه را در چهار دهه تجربه کرده است اما همچنان بالنده و باشکوه‌تر از گذشته، در راستای رسالت رسول‌الله (ص) حرکت می‌کند.

استاندار ایلام گفت: همه عمر آیت الله رئیسی در راستای خدمت به محرومان و مردم بود و در نهایت در حین خدمت و سفر کاری به فیض شهادت نائل آمد اما رهبر معظم انقلاب فرمودند که«ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید».

بهرام‌نیا یادآور شد: رئیس جمهور در جلسه ای عنوان کردند که سلام من را به مردم ایلام برسانید که این نشان از اوج ارادت ایشان به مردم مقاوم این استان بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات دولت سیزدهم تکمیل جاده ایلام - مهران بود به نحوی که طی ۱۵ ساعته این مسیر در اربعین‌های گذشته به یک ساعت عادی کاهش یافته است و این جز با کار جهادی و تأمین اعتبار به موقع، میسر نبود که به برکت سفر استانی رئیس جمهور انجام شد.

استاندار ایلام گفت: به برکت سفر استانی رییس جمهور فقید، خدمات دولت سیزدهم بسیار چشمگیر بوده به طوری که64 هزار میلیارد ریال طی 2 سال صرف زیرساخت‌ های اربعین در استان شد که50 هزار میلیارد ریال از این میزان اعتبار در حوزه راه‌های استان هزینه شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha