۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۴
کد خبر: 85483741
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره ملی بهارنارنج در بابل لغو شد

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۳۴
کد خبر: 85483741
جشنواره ملی بهارنارنج در بابل لغو شد

ساری - ایرنا - سیزدهمین جشنواره ملی بهارنارنج که قرار بود از عصر امروز تا چهار خرداد ماه در بوستان نوشیروانی بابل برگزار شود با صدور پیامی از سوی شهرداری بابل این مراسم لغو شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جشنواره ملی بهارنارنج بابل از جمله بزرگترین جشنواره بهارنارنج در کشور است که در پی شهادت رئیس جمهور شهید و همراهانش لغو شد.

شهرداری بابل در پیامی که در کانال رسمی اطلاع رسانی خود در شبکه های اجتماعی بارگذاری کرد، خبر لغو سیزدهمین جشنواره ملی بهارنارنج را اعلام کرد.

در پیام شهرداری بابل آمده است: شهادت هنر مردان خداست. امام خمینی(ره) به اطلاع مردم شریف بابل می رساند ضمن عرض تسلیت به پیشگاه امام زمان (عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم شریف بابل با توجه به شهادت رییس جمهور محبوب کشورمان حضرت آیت الله رئیسی و همراهانشان برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اعم از سیزدهمین_جشنواره ملی بهارنارنج و جشن میلاد امام رضا(ع) لغو و برگزار نمی گردد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، حوالی ساعت ۱۴:۳۰ روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت هنگام بازگشت از مراسم بهره‌برداری سد قزل‌قلعه‌سی آذربایجان شرقی به سمت تبریز در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسید. در این سانحه دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهور و کادر پرواز نیز به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha