فرماندار زابل: مسیر جهادی شهید آیت الله رییسی ادامه دارد

زابل - ایرنا - معاون‌ استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت: شهادت آیت الله رییسی خللی در خدمت جهادی و خستگی ناپذیر مسوولان به مردم و جامعه ایجاد نمی‌کند و این مسیر پر افتخار خدمت با تمام توان ادامه دارد.

به گزارش روز سه‌شنبه خبرنگار ایرنا، علیرضا ملاشاهی در آیین بزرگداشت شهادت آیت الله رییسی و همراهان ایشان در زابل اظهار کرد: شهید آیت الله رییسی خدمت صادقانه به مردم و تا پای جان با تلاش خستگی ناپذیر و روحیه جهادی در خدمت مردم بودن را به ما آموزش داد.
وی ادامه داد: امروز تکلیف برای ما سنگین‌تر شد و همان گونه که شهید آیت الله رئیسی به ما آموزش داد، باید در راه خدمت جهادی به مردم سر از پای نشناخت.
فرماندار زابل افزود: شهید رییسی به ما آموزش داد که برای محبوب و مردمی بودن باید برای خدا کار کرد و در کنار و همراه مردم بود.
وی با بیان اینکه رییس جمهور مردمی ایران لحظه‌ای در کار، فعالیت و تلاش، سرکشی از اقصی نقاط کشور و رسیدگی به مشکلات مردم کوتاهی نکرد، تصریح کرد: آیت‌الله رییسی بوی شهادت می‌داد و همانند شهدا زندگی می‌کرد و خدا هم در شب ولادت علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) او را خرید و به رفقای شهیدش سردار سلیمانی و شهیدان رجایی و باهنر پیوست.
ملاشاهی گفت: براساس فرموده‌های رهبر معظم انقلاب، کشور ما کشور امام رضا(ع) است و تا علی‌ابن موسی‌الرضا(ع) را داریم، سکینه و آرامش به کشور و مردم ایران و رهبر صبورمان که تکیه‌گاه و پشتیبان ملت است، نازل خواهد شد.
وی با بیان اینکه روح شهیدآیت الله رییسی از خدمات صادقانه به مردم شاد خواهد شد، خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بود که در روزهای آینده شهید آیت الله رییسی در راستای سفر استانی به سیستان سفر کند و طرح‌هایی که با الهام از روحیه خستگی ناپذیر دولت سیزدهم در این منطقه اجرا شده است، با حضور وی به بهره‌برداری برسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha