۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۱
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85483623
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کیومرث هاشمی: بحث مهم آیت‌الله رئیسی خدمت‌گزاری به مردم بود

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان در پی شهادت آیت‌الله رئیسی تاکید کرد این مسیر دشوار با حمایت مردم سپری شده و هیچ خللی نباید در امور رخ دهد تا راه این خدمت‌گذار ادامه پیدا کند. چراکه بحث مهم آیت‌الله رئیسی خدمت‌گزاری بااخلاص به مردم بود.

به گزارش ایرنا، کیومرث هاشمی روز دوشنبه پس از تسلیت جامعه ورزش و جوانان به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی و تیم همراه‌شان، اظهار داشت: به سهم خودم این ضایعه سنگین را به مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران و خانواده این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم.

وی خاطر نشان کرد: این ضایعه ناراحت کننده‌ است اما آن چیزی که برای ما اهمیت دارد، این است که سایه مقام معظم رهبری و تدبیرهای ایشان بر سر جامعه ما باشد.

هاشمی افزود: ما مسیرهای مختلف و وقایع مختلفی را پشت سر گذاشتیم و این مسیر دشوار را با حمایت مردم سپری کردیم و هیچ خللی نباید در امور رخ دهد. بحث مهم و اساسی آیت‌الله رئیسی، خدمت‌گزاری بااخلاص به مردم بود و پرکاری ایشان باعث شده بود تا از هیچ کوششی دریغ نشود.

وزیر ورزش و جونان تصریح کرد: وظیفه خود می‌دانیم تا تلاش کنیم مثل گذشته با قدرت و استحکام بیشتری روند کاری خود را در مجموعه ورزش و جوانان طی کنیم تا راه این خدمت‌گزار ادامه پیدا کند.

هاشمی گفت: از همه همکاران خودم در مجموعه ورزش و جوانان خواهش می‌کنم با صلابت کار خودشان را ادامه دهند. با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امور دنبال خواهد شد و خللی در این زمینه به وجود نخواهد آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha