نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی شهادت رییس جمهور را تسلیت گفتند

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی با صدور پیام مشترکی ضمن تسلیت شهادت رییس جمهور کشورمان و همراهان وی، خدمات آیت الله رییسی را در دل مردمان ماندگار عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی و محمدصادق معتمدیان در پیامی که روز دوشنبه صادر شده، آورده اند: خبر شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی و همراهان جهادی و انقلابی ایشان بسیار دردناک بود به طوری که از آغازین لحظات انتشار خبر تلخ حادثه بالگرد حامل ایشان، ملت شریف ایران را نگران و دست به دعا و توسل کرد؛ حادثه ای عظیم که در راه خدمت و جهاد خالصانه، مردم و ولی نعمت های این مسئولین خدوم را عزادار کرد.

در ادامه این پیام آمده است: خدمات حضرت آیت الله « سید ابراهیم رئیسی» رییس محترم جمهور در جای جای ایران عزیز اسلامی علی الخصوص در آذربایجان غربی و حضرت آیت الله «سیدمحمدعلی آل هاشم» نماینده معزز ولی فقیه در آذربایجان شرقی و آقایان «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه انقلابی و «مالک رحمتی» استاندار جهادی آذربایجان شرقی و همراهان آنها در دل مردمان ماندگار خواهد بود و چه عاقبت بخیری سعادتمندانه ای که ختم به شهادت پرافتخار گشت.

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه دل ملت ایران و حتی غیر ایرانیان شریف در اقصی نقاط عالم در غم از دست دادن شهدای جهاد خدمت رسانی به درد آمده است، اظهار کرده است: ملت قهرمان ایران اکنون در غم از دست دادن طلبه ای خدمتگذار به سوگ نشسته است که خستگی نمی شناخت و طعن بدخواهان و دشمنان او را در مسیر خدمت معطل نمی کرد؛ شهادت، مزد جهاد خالصانه فرزندان روح الله است و چه افتخاری بالاتر از شهادت برای آنها می‌توان تصور کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی و معتمدیان، شهادت این جمع خدمتگذار ملت و نظام را محضر حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران و بیوت شریف این شهدای والامقام و دوستداران و بازماندگان آنها تبریک و تسلیت گفته و از خداوند منان صبری جمیل و اجری جزیل برای قلوب عزاداران مسئلت کرده اند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

آیت‌الله سیّدابراهیم رئیس‌الساداتی ۶۴ ساله هشتمین رئیس‌جمهور ایران بود. وی متولد ۲۳ آذر ۱۳۳۹ شهر مقدس مشهد بود و مسئولیت‌هایی چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نایب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشت.

حجت‌الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha