۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۱
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85483557
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهید آیت الله رییسی ابرمرد آسمانی میدان خدمت

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۵۱
کد خبر: 85483557
شهید آیت الله رییسی ابرمرد آسمانی میدان خدمت

خرم آباد- ایرنا - شهید سید ابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهور ایران که افتخار خادمی امام رضا (ع) را هم داشت ً روز ولادت امام رضا(ع) در حال خدمت و ایجاد پیوند میان امت اسلامی آسمانی شد تا با بار دیگر زنجیر اتحاد و وحدت ملت ایران و امت اسلامی را تنگ تر و اجازه ندهد پرچم شهادت ابرمردان ایران بر زمین بماند.

به گزارش خبرنگار ایرنا بیراه نگفته اند که شهادت تنها برازنده قامت خدمتگزاران راستین و صدیق است، همان هایی که در خدمتگزاری به مردم شب از روز نمی شناسند و رییسی از همان جنس آدم ها بود که هیچ چیز نمی توانست خللی در خدمت صادقانه اش ایجاد کند.

"ماشین را نگه دارید مگر نمی بینید مردم وایستادن" همین یک جمله را می توان سندی بر دغدغه هایش برای مردم دانست که از پشت شیشه ماشین نگران مردمی بود که شوق دیدارش را داشتند و این را می توان از جمعه های بی خوابش و بازدیدها و حضورش در میان مردم و در دل روستاهای دورافتاده و محروم فهمید.

اهل ریا نبود و با همه خالص و یکدست بود، با کودکان با زبان کودکانه حرف می زد و در برخورد با بزرگان همانقدر راحت و بی ادعا و بی تکلف بود.

به هر کجا که می رفت در میان حلقه استقبال های مردمی ساده و بی آلایش می ایستاد و گوش جان می سپرد به بیان گلایه ها و کمبودها و بی خود نبود که سید محرومان و مردمی ترین رییس جمهور دهه اخیر ایران لقب گرفته بود.

عبا و قبای خاکی در سیل زلزله، سفرهای پی در پی استانی، بهره برداری از پروژه های عمرانی بر زمین مانده، احیای کارخانه های نیمه تعطیل و تعطیل و دعاهای خیر کارگران و جمله معروفش که می گفت" من تا تمام مشکلات حل نشود، به سفرهای استانی خواهم آمد" تماما برگ زرینی است که در قامت رییس جمهوری مردمی، در دل میدان و پیگیر در تاریخ افتخاراتش ماندگار کرد.

به راستی که شهید ثانی چقدر بر قامتش برازنده بود، نایب الشهادت نظام و پرچمداری شهادت مسوولان تنها برازنده کسانی است که فارغ از پشت میز نشینی و در دل میدان هستند و شهید رییسی ثابت کرد پرچم شهادت مسوولان بر زمین نمانده و در بحبوحه سفر و افتتاح طرح ها با شهادتی از جنس خدمت خود را دومین رییس جمهور شهید ایران کرد تا در قاب خاطرات ملت برای همیشه ثبت و ضبط شود.

شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی، دومین رییس جمهور شهید ایران پاداش خدمت های جهادی و روحیه انقلابی خود را با شهادتی مبارک و میمون در سالروز ولادت امام رضا (ع) گرفت و مصداق آیه شریفه «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» گردید. شهادتت مبارک شهید خدمت

ظهر روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه بالگرد حامل رئیس‌جمهور که برای افتتاح «سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رییسی رئیس‌جمهور کشورمان، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز از جمله سرنشینان این بالگرد بودند.

پس از تلاش بی وقفه تیم‌های امدادی و نظامی برای جستجوی بالگرد و امداد رسانی به علت شرایط بد آب و هوایی و صعب العبور بودن منطقه سقوط بالگرد، سرانجام صبح امروز خبر شهادت رییس جمهور، وزیر خارجه و همراهان ایشان تایید و اعلام شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha