آیت‌الله رئیسی، الگویی مثال‌زدنی در مردمی‌بودن و ولایت‌مداری بود

تهران- ایرنا- رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در پیامی شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفت و نوشت: آیت‌الله رئیسی، الگویی مثال‌زدنی در مردمی‌بودن و ولایت‌مداری بود.

به گزارش ایرنا، میثم لطیفی، معاون رئیس‌جمهور شهید و ، طی پیامی، شهادت دکتر آیت‌الله رئیسی؛ رئیس‌جمهور ایران را تسلیت گفت.

متن کامل پیام رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به این شرح است:

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

عروج سید محرومان؛ خادم ملت و پیرو پاکباز ولایت معظم فقیه که بر سینه مالامال از امیدش همواره نشان خادم الرضایی می‌درخشید را به محضر ولی‌الله الاعظم اروحنا فداه و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای، ملت شریف ایران، همسر مکرمه و خاندان عزیز ایشان تبریک و تسلیت عرص می‌نمایم.

حضور ایشان در عرصه خدمت همواره پر از برکت بود و پرکشیدن عارفانه وی در شب میلاد ولی نعمتش درس‌آموز و مایه مباهات است. ایشان حقیقتا سیدالشهدای خدمت صادقانه و خستگی‌ناپذیر و الگویی مثال‌زدنی در مردمی‌بودن و ولایت‌مداری است.

از خداوند متعال توفیق استمرار خدمت مسئولان به ملت شهیدپرور ایران اسلامی را خواستارم و سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) را به پروردگار تبارک و تعالی مسئلت می‌نمایم.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیزقلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت‌الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha