محمدی: یزدانی با آمادگی کامل به مجارستان می‌رود/ وزن قاسم‌پور کمتر از ۹۰ کیلوگرم است

تهران- ایرنا- دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۰۸ پکن در خصوص شرایط جسمانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد گفت: حسن یزدانی در آمادگی کامل به سر می‌برد و مشکلی برای همراهی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های رنکینگ‌دار مجارستان ندارد.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های کشتی رنکینگ‌دار مجارستان روزهای ۱۷ تا ۲۰ خرداد ماه برگزار می‌شود. حسن یزدانی با نظر کادر فنی تیم ملی پس از ۷ ماه دوری دوباره به اردوی تیم ملی بازگشت. در این پیکارها علی مومنی، شهداد خسروی، عباس ابراهیم‌زاده، محمدعلی عموزاد، علی رضایی، عادل پناهیان، حسن یزدانی، امیرحسین فیروزپور، ابوالفضل بابالو و امیررضا معصومی ترکیب تیم ملی کشورمان را در اوزان دهگانه تشکیل می‌دهند.

سیدمراد محمدی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در حال حاضر شرایط جسمانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد پس از دوری ۷ ماهه مطلوب گزارش می‌شود و امیدوارم او بتواند در مجارستان با شکست رقبای خود راهی پاریس شود. او یکی از نوابغ کشتی ایران است و دوری چند ماهه برایش به هیچ وجه مشکل‌ساز نیست بلکه شرایط بدنی او در بالاترین سطح قرار دارد.

دارنده ۳ مدال جهانی کشتی آزاد خاطر نشان کرد: بعید می‌دانم یزدانی مشکل خاصی برای همراهی تیم به مجارستان داشته باشد اما با وجود غیبت چند ماهه باید در مبارزاتش به گونه‌ای روبروی حریفان قرار گیرد تا آسیبی به او وارد نشود.

وی ادامه داد: در مجارستان به استثنای آرون باروکس آمریکایی که حضور ندارد، مایلس آمینه (سن مارینو) و عظمت دولت‌بیک‌اف (قزاقستان) محتمل‌ترین رقبای یزدانی به حساب می‌آیند. انتخاب نهایی یزدانی به طور قطع به نظر سرمربی تیم ملی باز می‌گردد تا او بتواند به عنوان نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم در المپیک پاریس شرکت کند.

مدیر فنی تیم کشتی آزاد استان مازندران همچنین در خصوص وضعیت کامران قاسم‌پور نیز گفت: با نظر کادر فنی کامران قاسم‌پور در اردوی تیم ملی در استان مازندران حضور داشت. شنیده شده که کامران با کاهش وزن، اکنون کمتر از ۹۰ کیلوگرم است و در خصوص حضور کامران یا حسن در المپیک باید منتظر ارزیابی نهایی کادر فنی باشیم.

محمدی: یزدانی با آمادگی کامل به مجارستان می‌رود/ وزن قاسم‌پور کمتر از ۹۰ کیلوگرم است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha