۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۹
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85483508
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

رهبر جنبش انصاراالله یمن شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه را تسلیت گفت

تهران - ایرنا - رهبر جنبش انصارالله یمن در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری و حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه را تسلیت گفت.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سبأ یمن، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله در این پیام آورده است: با کمال تاسف و تاثر خبر حادثه ناگوار برای جناب آقای سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و جناب آقای دکتر حسین امیرعبداللهیان و همراهان ایشان را دریافت کردیم.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: این مصیبت بزرگ را به همه نزدیکان و بازماندگان ایشان و به رهبر انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله «خامنه ای» حفظه الله و به همه مسئولان جمهوری اسلامی و به مردم مسلمان ایران تسلیت و تعزیت عرض می کنیم و از خداوند متعال می خواهیم که به همگان صبر و شکیبایی دهد و به ایشان (آیت الله رئیسی و هیات همراه) اجر و ثواب زیاد عطا کند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، آیت الله آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهوری و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌ جمهور بودند که روز گذشته بر اثر سانحه هوایی به شهادت رسیدند.

هواپیمای حامل این شهدا عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت آنان از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha