اخلاص و صداقت ویژگی بارز و عامل محبوبیت آیت الله رئیسی بود+ فیلم

یاسوج- ایرنا- مسئول آستان قدس رضوی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اخلاص ، صداقت، مردم دار بودن و در عین حال داشتن انگیزه الهی برای خدمت به محرومان در همه عرصه ها و مسئولیت های خطیر از ویژگی های بارز و عامل محبوبیت و محجوبیت آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی بود.

ستار هدایتخواه روز دوشنبه و در پی شهادت آیت الله رئیسی با بیان ویژگی های بارز این مجاهد نستوه گفت: شهید رئیسی، دست پروده آیت الله شهید بهشتی بودند و از شخصیت هایی بود که روحیات و منش شهید بهشتی در عرصه خدمت،مباره با فساد، ارتباط با مردم را عملی کرد و فی الواقع شاگرد شایسته و راستین شاید بهشتی بود.

هدایتخواه عنوان کرد: ایشان در عرصه ولایت مداری، با امام نسبت مراد و مریدی داشت و همه تلاشش این بود که منویات مقام معظم رهبری را محقق کند.

مسئول آستان قدس رضوی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: آیت الله رئیسی دلسوز مردم و در میان مردم بود و برای رفع مشکلات مردم نه تنها در دوران ریاست جمهوری بلکه رئیس قوه قضائیه بسیار وقت می گذاشت.

وی گفت: در تولیت آستان قدس رضوی مبدع و مبتکر جریان خادم یاری رضوی بودند، شهید آیت الله رئیسی می گفت باید مفهوم خدمت، خادم و مخدوم را در رابطه با امام رضا توسعه دهیم.

هدایتخواه بیان کرد: شهید رئیسی معتقد بود، زائر کسی نیست که فقط در حرم به زائران امام رضا خدمت برساند، هر کسی می تواند در هر جایی از دنیا به نام امام رضا و برای امام رضابه مردم خدمت کند.

مسئول آستان قدس رضوی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای اولین بار بهره مندی مردم از برکات مادی و معنوی حرم امام رضا و آستان قدس رضوی در دوره ریاست آیت الله شهید رئیسی اتفاق افتاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha