رضازاده: آیت‌الله رئیسی به معنای واقعی خستگی‌ناپذیر بود

تهران- ایرنا- دارنده ۲ مدال طلای دسته فوق سنگین وزنه‌برداری در بازی‌های المپیک گفت: واژه «خستگی‌ناپذیر» بهترین تعبیری است که می‌توان برای فعالیت‌های جهادی «آیت‌الله رئیسی» در مسیر خدمت به مردم استفاده کرد.

حسین رضازاده عصر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در واکنش به شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید کشورمان اظهار داشت: شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را خدمت مقام معظم رهبری، مردم ایران و خانواده ایشان تسلیت عرض می‌کنم. او یک شخص مردم‌محور بود که در نهایت در مسیر خدمت به جامعه به فیض شهادت نائل آمد. البته تلاش وی فقط در دوره ریاست جمهوری نبود بلکه در سمت‌هایی دیگری هم که داشتند همواره خود را خادم مردم می‌دانستند.

قوی‌ترین مرد جهان در ادوار المپیک ادامه داد: تمام تلاش‌های شهید جمهور برای رفع مشکلات مردم در عرصه‌های داخلی و رفع موانع خارجی بود. امروز نیز رهبر معظم انقلاب از وی به عنوان شخصیتی یاد کردند که خستگی را نمی‌شناخت. بله او مردی خستگی‌ناپذیر بود. بارها شاهد بودیم که رئیس جمهور بعد از بازگشت از سفر خارجی راهی استان‌ها می‌شد تا در جریان مشکلات مردم قرار گیرد.

دارنده ۲ نشان طلای ادوار المپیک با بیان اینکه وی از سال‌ها پیش با آیت‌الله رئیسی در ارتباط بود، افزود: آن شهید بزرگوار، روحیه مردمی داشت و با ورزشکاران به خوبی ارتباط برقرار می‌کرد. من از سال‌ها پیش با وی در ارتباط بودم و در سه سال گذشته نیز در چند مراسم تجلیل از قهرمانان حضور داشتم. اقدامات آیت‌الله رئیسی در ورزش فراموش‌نشدنی است.

رئیس اسبق فدراسیون وزنه‌برداری اضافه کرد: در مراسم‌ تجلیل ریاست جمهوری بارها حضور داشتم و دیدم که نوع برخورد آیت‌الله رئیسی با قهرمانان و جوانان بسیار پدرانه بود و این برای یک ورزشکار می‌تواند دلگرم‌کننده باشد.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه-۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳- در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیزقلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بوده و همگی به فیض رفیع شهید نائل آمدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha