۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 2211
کد خبر: 85483471
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

منتخب مردم بویراحمد و دنا شهادت رییس جمهور را تسلیت گفت

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۴
کد خبر: 85483471
منتخب مردم بویراحمد و دنا شهادت رییس جمهور را تسلیت گفت

یاسوح - ایرنا -محمد بهرامی، منتخب مردم شهرستان های بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با انتشار پیامی شهادت رییس جمهور و جمعی از همرانش را در سانحه سقوط بالگرد تسلیت گفت .

محمد بهرامی در این پیام تاکید کرد: شهادت حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی و جمعی از همراهانش و حین خدمت در منطقه وزرقان که مایه تاسف عموم مردم ایران و مسوولان شد را به همه ملت ایران به ویژه مردم شهرستان های بویراحمد،دنا و مارگون تسلیت عرض می کنم.

وی تاکید کرد:شهادت در راه خدمت به خلق و میهن شکوهی جاودانه است .

بهرامی با اشاره به اینکه خدمت به مردم به ویژه محرومان و مستضعفان از سیره بزرگان اسلام است تصریح کرد:خبر تلخ سانحه بالگردحامل آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان خدومش اندوه وصف ناشدنی را برای ایرانیان و مردمان کهگیلویه و بویراحمد رقم زد .

هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران در شب میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در اثر سانحه سقوط بالگرد در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha