۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۷
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85483386
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هنرمند کردستانی: شهید رئیسی توجه ویژه‌ای به هنر و هنرمندان داشت

سنندج- ایرنا- یکی از هنرمندان استان کردستان گفت: شهید رئیسی نگاه ویژه‌ای به هنر و هنرمندان داشت و همین موضوع موجب شده بود در دولت او نسبت به دولت های گذشته فعالیت های هنری بیشتری را شاهد باشیم.

حامد حدادی که در زمینه تولید تابلوی چهره نخ بافت فعالیت دارد و کارگاه او نخستین کارگاه تولید این نوع تابلو در غرب کشور است، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانشان به مردم ایران، اظهار کرد: جامعه هنرمندان هم مانند دیگر اقشار مختلف مردم از شنیدن این حادثه دلخراش ناراحت شدند.

وی اضافه کرد: حقیقتا در دولت سیزدهم با نگاه و توجهی که شهید رئیسی نسبت به هنرمندان داشتند اتفاقات و رویدادهای هنری بیشتری به ویژه در کردستان افتاد.

این هنرمند کردستانی که در دومین سفر استانی شهید رئیسی به استان و در دیدار او با هنرمندان حضور داشت، گفت: در این دیدار تابلو نخ بافتی از چهره شهید رئیسی تولید و تقدیم او کردیم تا یادگاری از هنر و هنرمندان این حوزه در استان داشته باشد.

حدادی ادامه داد: توجه ویژه آیت الله رئیسی به حوزه هنر موجب جذب بیشتر مردم به هنر و تقویت انگیزه فعالیت هنرمندان شده بود.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha