۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۲
کد خبرنگار: 1424
کد خبر: 85483327
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عزاداری مردم دهلران در ماتم شهادت رییس جمهور

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۲
کد خبر: 85483327
عزاداری مردم دهلران در ماتم شهادت رییس جمهور

ایلام - ایرنا - مردم دهلران به صورت خودش در سوگ شهادت سید محرومان و رئیس جمهور فقید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش به عزاداری پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم مرزدار دهلران و مسئولان این شهرستان با شنیدن خبر شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران اسلامی و همراهانش در مسجد جامع این شهر تجمع و برای خادم خود، عزاداری کردند.

مرد و زن و پیرو جوان با حضور خود بار دیگر ضمن تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب و ارزش‌ها نشان دادند که همواره همراه و حامی خدمتگزاران خود هستند.

اجتماع دهلرانیها حکایت از غم و اندوه بزرگی است که چنین اجتماع عظیمی را شکل دادند و نشان از محبوبیت و مردمی بودن رئیس دولت سیزدهم در دل مردم دارد.

شهادت بالاترین درجه افتخار خادمی مردم بود که شهید آیت الله رئیسی به آن نایل آمدند.

بعد از ظهر امروز راس ساعت ۱۸ مراسم گرامیداشت رئیس جمهور فقید باشکوه خاصی با حضور آحاد مردم و هیات های عزاداری در خیابان امام(ره) شهر دهلران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha