رگبار پراکنده، رعد و برق و تگرگ پدیده غالب خراسان رضوی است

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا سه شنبه با عبور جریانات ناپایدار از روی استان تا پایان هفته جاری به طور متناوب رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق و تگرگ در استان پیش بینی می شود.

سارا حکمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که امروز احتمال بارش‌های رگباری پراکنده در ارتفاعات و نواحی کوهستانی شمال استان خراسان رضوی وجود دارد افزود: همچنین از فردا سه شنبه در پی عبور جریانات ناپایدار از استان علاوه بر افزایش شدت وزش باد در استان، در برخی از نواحی بادخیز و مستعد بخش‌هایی از غرب و جنوب استان وزش باد شدید توام با گرد و خاک و نیز افزایش ابرناکی در ساعات بعد از ظهر در استان پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: دمای هوا در استان خراسان رضوی نیز از امروز به تدریج افزایش پیدا می‌کند و گرم‌تر خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۱ تا ۱۴ درجه سلسیوس در نوسان بود که بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۰ درجه سلسیوس و کمینه دمای هوای امشب مشهد به ۱۰ درجه سلسیوس می‌رسد.

عنایتی افزود: نیشابور با کمینه دمای هوای هفت درجه سلسیوس و بردسکن با بیشینه دمای هوای ۲۷ درجه سلسیوس به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین طی این بازه زمانی بیشترین شدت وزش باد از شهرستان‌ بردسکن با ۵۰ کیلومتر در ساعت بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha