شهادت رئیس جمهور و همراهانش تلخ و غیرقابل باور است

تهران- ایرنا- حزب ندای ایرانیان در پیامی با تلخ و غیرقابل باور خواندن فاجعه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور و هیأت همراه بر ضرورت حفظ همبستگی ملی توسط جریانات سیاسی تأکید کرد.

به گزارش ایرنا، حزب ندای ایرانیان در پیامی ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان بر ضرورت حفظ همبستگی ملی توسط جریانات سیاسی کشور با وجود همه مسائل، مشکلات و اختلاف‌نظرها تأکید کرد.

در پیام حزب ندای ایرانیان آمده است: فاجعه سقوط بالگرد حامل رئیس جمهوری اسلامی ایران، وزیر امورخارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، کادر پرواز و تیم همراه رئیس‌جمهور برای ما نیز تلخ و غیرقابل باور بود.

این پیام افزوده است: حزب ندای ایرانیان این فقدان را به خانواده‌های داغدار درگذشتگان، مردم عزادار و رهبر انقلاب تسلیت می‌گوید و برای درگذشتگان این سانحه دلخراش از خدای متعال طلب آمرزش و رحمت می‌کند.

پیام یادآورشده است: آرزو می‌کنیم خدای بزرگ در این شرایط پر تلاطم و سخت، مردم شریف ایران را در پناه خود از گزند و آسیب‌ حفظ کند.

حزب ندای ایرانیان در این پیام تاکید کرده است: امروز ضروری و لازم است جریانات سیاسی کشور با وجود همه مسائل، مشکلات و اختلاف‌نظرها به آینده ایران و ضرورت حفظ همبستگی ملی و تامین آرمان و خواسته‌های مردم بیندیشند و در این راه بکوشند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رییس جمهور اسلامی ایران که عصر یکشنبه (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمام همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل آمد.

حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رییس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد، از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

هیات دولت در پی شهادت رییس جمهور و هیات همراه در بیانیه ای آورد: مسیر پرافتخار و خدمت با تاسی به روحیه خستگی ناپذیر آیت الله رئیسی قهرمان و خادم ملت و یار وفادار رهبری ادامه خواهد داشت و کوچکترین خللی در مدیریت جهادی کشور ایجاد نخواهد شد.

در این بیانیه آمده است: در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام روح بلند خادم ملت ایران، خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب آسمانی شد. رئیس جمهور پرتلاش و خستگی ناپذیر مردم ایران که در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی شناخت، بر سر عهد خود ایستاد و جان خود را فدای ملت کرد.

هیات دولت جمهوری اسلامی ایران سانحه جانسوز بالگرد، عروج رئیس جمهور محبوب و خدوم و مغتنم حضرت آیت الله رئیسی و همراهانش حسین امیرعبدالهیان وزیر جهادی امور خارجه، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهان را به محضر امام عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت گفت.

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha