۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85483204
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار بجستان: راه شهید آیت‌الله رییسی ادامه دارد

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۵۴
کد خبر: 85483204
فرماندار بجستان: راه شهید آیت‌الله رییسی ادامه دارد

گناباد-ایرنا- فرماندار بجستان گفت: راه شهید آیت‌الله رییسی، رییس‌جمهور فقید کشورمان را در خدمت خستگی ناپذیر به مردم با تمام توان ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن حیدری روز دوشنبه در جلسه شورای اداری بجستان افزود: مسوولان این شهرستان در خدمت به مردم در راستای رویکردهای دولت سیزدهم و تاکیدات رییس جمهور شهید آیت الله رئیسی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند و این مساله خللی در خدمت به مردم ایجاد نمی‌کند.

وی ادامه داد: شهید رییسی خدمت خستگی ناپذیر به مردم را افتخار خود می دانست و هیچ زمان و حتی روزهای تعطیل و جمعه هم استراحت نداشت و خود را وقف خدمت صادقانه به کشور و ملت کرده بود.
فرماندار بجستان گفت: شهید آیت الله رئیسی بر ریشه یابی دقیق مسائل و مشکلات و رسیدگی به تنگناهای مناطق شهری و روستایی و ارایه خدمات صادقانه و خستگی ناپذیر مسوولان به مردم تاکید بسیار داشت و این مساله در رویکرد دولت انقلابی و مردمی سیزدهم قرار داشت.

حیدری بیان کرد: آیت الله رئیسی در قلب آحاد مردم و محرومان جا داشت، امروز با شهادت ریاست جمهوری همه ملت و مسوولان عزا دارند.

هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران در شب میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در اثر سانحه سقوط بالگرد در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، به مقام رفیع شهادت نایل شد.

مرکز شهرستان بجستان در فاصله ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha