۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۴
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85483188
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روحیه اخلاص و مردمی بودن از نکات بارز رئیس جمهور شهید بود

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: روحیه اخلاص و مردمی بودن از ویژگی‌های بارز شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب کشورمان بود.

حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی در روز ولادت امام رضا(ع) به مردم کردستان و ایران، اظهار کرد: تلاشگر، جهادی بودن و محبت نسبت به مردم از نکات برجسته رئیس جمهور شهید بود.

وی افزود: به فرموده رهبری، وجود مغتتمم رئیس جمهور شهید و بااخلاص، می طلبد برای آن شهید عالیقدر از خدواند طلب غفران کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان، جایگاه رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی را ویژه دانست و اضافه کرد: امیدواریم کسی که برای این پست جایگزین وی خواهد شد، بااخلاق و تلاشگر باشد و جهادی کارها را پیش ببرد.

به گزارش ایرنا ، ‌آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha