۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۱۴
کد خبرنگار: 1498
کد خبر: 85483183
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیام تسلیت شخصیت ها و نهادهای کردستان در سوگ رییس جمهور شهید | به روز رسانی می شود

سنندج- ایرنا- جمعی از گروه ها، احزاب، تشکل ها، مقامات و مسوولان سازمان های مختلف استان کردستان در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور و هیات همراه در سانحه سقوط بالگرد، با انتشار پیام های تسلیت، با ملت عزیز و شریف ایران اسلامی همراه و همدل شدند.

پیام تسلیت سپاه بیت المقدس کردستان در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه

سپاه بیت‌المقدس کردستان در پی به‌شهادت‌رسیدن رئیس‌جمهور محترم و هیات همراه در حادثه سقوط بالگرد پیام تسلیت صادر کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: "حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور محبوب، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و هیئت همراه، موجب حزن و اندوه فراوان شد.

پیام تسلیت فرماندار سنندج در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی

فرماندار سنندج شهادت رئیس جمهوری کشورمان، حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گفت.

در متن پیام حسن عسکری آمده است: ضایعه سخت و دردناک شهادت سیدالشهدای خدمت حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همسنگران خدوم‌اش، وزیر امورخارجه، نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی و تیم حفاظت و کادر پرواز موجب تاسف و تالم گردید.

پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان کردستان به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهانش

سردار آزادی، فرمانده انتظامی استان کردستان با انتشار پیامی شهادت آیت الله "سید ابراهیم رئیسی" رئیس جمهور کشورمان به همراه هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد که روز یکشنبه در ورزقان آذربایجان شرقی رخ داد را محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، خانواده های معزز شهدا و مردم شریف ایران تسلیت گفت.

پیام تسلیت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان 

در بخشی از این پیام آمده است: شهادت حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور محبوب، محجوب و مغتنم مردم مدار و سید محرومان به همراه وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی و سایر شهدای همراه ایشان موجب تاسف و تاثر خدمتگزاران حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در کردستان شهیدپرور شد.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان با تبریک و تسلیت این شهادت محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و پرچمدار جهان اسلام حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) از خداوند منان خواستاریم که ما را در زمره ادامه دهندگان راه این شهید والامقام خدمت به ملت شریف ایران اسلامی قرار دهد.

پیام تسلیت رییس کل دادگستری استان کردستان

در بخشی از متن این پیام آمده است: حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه ریاست محترم ‌جمهور، وزیر محترم امور خارجه، نماینده محترم ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، استاندار محترم و همراهان‌شان، مایه تأثر  وتالم شدید شد. 

ایشان در طول مدت حضور درخشان خویش ، صادقانه ، شرافتمندانه و جهادگرانه به مردم شریف و متدین ایران اسلامی و به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات چشمگیری داشتند که بی شک اجر و پاداش آن به مصداق آیه شریفه با خداوند متعال است که می فرمایند : « و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله و کان الله غفورا رحیما» 
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha