طرح آب‌رسانی به ۵۳ روستای لردگان چهارمحال و بختیاری ۳۵ درصد پیشرفت دارد

شهرکرد- ایرنا- مجری پروژه‌های محرومیت‌زدایی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: طرح آب‌رسانی به یک شهر و ۵۳ روستای سردشت لردگان تاکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به‌گزارش خبرنگار ایرنا، سجاد سلیمی روز دوشنبه گفت و گو با ایرنا در خصوص از روند اجرایی طرح آب‌رسانی به یک شهر و ۵۳ روستای سردشت لردگان تاکید کرد: این طرح با عتبار افزون‌بر چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ به نیروی زمینی سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) با عنوان قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) واگذار شد.

وی افزود: تاکنون با همت کارشناسان و مدیران شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ۳۵ درصد پیشرفت دارد.

سلیمی تصریح کرد: در اجرای طرح آب‌رسانی به یک شهر و ۵۳ روستای سردشت لردگان ۴۳ کیلومتر شبکه داخلی روستاها تعویض، ۱۷ کیلومتر رایتابه خط انتقال انجام و ۲.۵ کیلومتر خط انتقال ۴۰۰ کار شده است.

وی یادآور شد: در این طرح همچنین محل احداث پنج مخزن و ایستگاه پمپاژ تسطیح و خاک‌برداری شده است.

سلیمی اظهار داشت: طرح آب‌رسانی به یک شهر و ۵۳ روستای سردشت لردگان قرار است تا سال آینده تکمیل و بهره‌برداری شود.

مدیریت مصرف آب وظیفه‌ای همگانی است

طرح آب‌رسانی به ۵۳ روستای لردگان چهارمحال و بختیاری ۳۵ درصد پیشرفت دارد

مدیر روابط‌عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مدیریت مصرف آب وظیفه‌ای همگانی است و باید در مصرف صحیح آن کوشا باشیم.

فرشاد متقی‌نیکو تاکید کرد: آب امانتی است که از گذشتگان به ما رسیده است و باید آن را به‌عنوان یک میراث به آیندگان منتقل کنیم.

وی افزود: آب با سختی‌های فراوان تهیه، گندزدایی و توزیع می‌شود و ما باید با مدیریت مصرف صحیح الگوی مناسبی برای بقیه و آیندگان باشیم.

به گزارش ایرنا، شهر سردشت مرکز بخش رودشت شهرستان لردگان در حدود ۲۰۰ کیلومتری شهرکرد واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha