دانش‌آموزان در زمان مقرر در محل آزمون امتحانات نهایی حاضر شوند

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری امتحانات نهایی طبق برنامه از پیش تعیین شده خبر داد و گفت: دانش‌آموزان در زمان مقرر در محل آزمون امتحانات نهایی حاضر شوند.

به گزارش ایرنا از وزارت آموزش و پرورش، علی فرهادی از برگزاری امتحانات نهایی طبق برنامه از پیش تعیین شده خبرداد و افزود: از دانش آموزان تقاضا داریم در وقت مقرر در محل آزمون نهایی حضور یابند و با آمادگی کامل در این آزمون شرکت کنند و از هرگونه اطلاع‌یابی از مراجع غیررسمی خودداری کنند.

وی در ادامه اظهارداشت: مرجع اطلاع رسانی در این خصوص پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش به آدرس medu.gov.ir ، کانال اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش در شاد، به آدرس https://shad.ir/officialmedu ، رسانه ملی، و ادارت کل آموزش و پرورش استان‌ها و مناطق است.

هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ پس از افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه ورزقان دچار سانحه سقوط بالگرد شد و در شب ولادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، به همراه حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و تعدادی از خدمه پرواز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha