۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۰۰
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85483148
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح پیشگیری از تنش آبی در ابهر به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی رسید

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت:‌ طرح پیشگیری از تنش آبی در شهرستان ابهر هم اکنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بر اساس برنامه ریزی‌ها به زودی به بهره برداری می‌رسد.

علی محمد نادرخانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در طرح پیشگیری از تنش آبی پنج حلقه چاه جدید حفر و یک حلقه چاه موجود در این شهرستان احیا می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون چهار طرح آبرسانی در روستاهای شهرستان ابهر وارد مدار شده است و ۱۳ طرح آبرسانی روستایی نیز در این شهرستان اجرا می شود، افزود: ابهر با ۶۱ روستا یکی از هشت شهرستان استان زنجان بوده که بیش از ۱۸۰ هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است.

نادرخانی اظهار داشت: اجرای ۲.۵ کیلومتر خط انتقال و یک کیلومتر اصلاح شبکه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان در شهرستان ابهر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، استانداردسازی ۲۵۰ انشعاب را از دیگر اقدامات در دست اجرای شرکت آب و فاضلاب در شهرستان ابهر بیان و خاطرنشان کرد: مدیریت توزیع آسان، کاهش شکستگی ها و نشت های نامرئی، کاهش هدر رفت آب و توزیع عادلانه از جمله مزایای اجرای این طرح در شهر ابهر است.

وی گفت: علاوه بر خدمات تامین آب شهری در ابهر، طی یک سال اخیر ۱۲ روستا نیز در این شهرستان از خدمات تامین آب شرب سالم و پایدار برخوردار شد.

نادرخانی با اشاره به طرح های جمع آوری بهداشتی فاضلاب در شهرهای ابهر و خرمدره، افزود: تاکنون بیش از ۹۹ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب در شهر ابهر اجرا شده است.

نادرخانی ادامه داد: تصفیه خانه فاضلاب شهر ابهر و خرمدره نیز با مشارکت بخش خصوصی در دست تکمیل بوده و بیش از ۲۳ کیلومتر آن در شهر خرمدره اجرا شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha