معاون استاندار مرکزی: آیت‌الله رئیسی مدلی از حکمرانی و اجرا را به نمایش گذاشت+فیلم

اراک - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: آیت‌الله رئیسی در اداره امور کشور مدلی از حکمرانی و اجرا را به نمایش گذاشت.

به گزارش ایرنا، بهنام نظری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در سانحه هوایی منطقه ورزقان، در اراک، افزود: آیت الله رئیسی با تلاش و کوشش شبانه‌روزی در دورافتاده‌ترین نقطه کشور با تقدیم جان خود به یاران و دوستان شهیدش پیوست.

وی بیان کرد: مردم استان مرکزی به ویژه کارگران هپکو، آذرآب و سایر مجموعه‌های این استان خاطرات خوبی از آیت الله رئیسی دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی ادامه داد: تدابیر لازم برای اجرای برنامه‌های گرامیداشت این شهید بزرگوار در دست اقدام است و اطلاع‌رسانی لازم صورت می‌گیرد.

نظری با بیان اینکه آیت الله رئیسی در روز اهدای عضو جان خود را تقدیم انقلاب کرد ،افزود: مسیر ایشان با هدایت رهبر معظم انقلاب در راه خدمت صادقانه به مردم ادامه دارد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha