دیار علویان در پی شهادت رئیس جمهور غرق ماتم است

ساری- ایرنا- مردم مناطق مختلف مازندران در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان وی در اثر سانحه سقوط بالگرد در سوگ نشستند.

به گزارش ایرنا، هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران در شب میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در اثر سانحه سقوط بالگرد در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظان و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

مردم مناطق مختلف مازندران در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان وی در اثر سانحه سقوط بالگرد در سوگ نشستند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته قبل ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای انجام سفر استانی به مازندران سفر کرده بود. این سفر سومین برنامه سفرهای استانی رئیس‌جمهور در سال ۱۴۰۳ و شانزدهمین سفر استانی دور دوم بود.

بازدید از کارخانه چوب و کاغذ، بهره‌برداری از طرح‌های جدید نهضت ملی مسکن، چندین طرح درمانی، مرحله نخست تکمیل آبرسانی به شهر ساری، بوستان جنگلی ۵۰۰ هکتاری ساری، شرکت در جشن احیای واحدهای تولیدی راکد و چند طرح عمرانی دیگر و همچنین حضور در نشست شورای اداری، دیدار با مردم ساری و نوشهر، دیدار با علما، نخبگان و خانواده شهدا و سخنرانی در جمع پرشور و گسترده مردم ساری و نوشهر بخشی از برنامه‌های سفر رئیس‌ دولت سیزدهم به مازندران در دور دوم سفرهای استانی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha