۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۵
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85483003
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در خوزستان به مناسبت شهادت رییس‌جمهور

اهواز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خوزستان با صدور پیامی شهادت رییس جمهور و هیات همراه در جریان تلاش برای خدمت رسانی به مردم را تسلیت گفت.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، در پیام تسلیت حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی‌فرد به مناسبت شهادت رییس جمهور و هیات همراه، آمده است: سپاس خداوندی را که عیدی خادم الرضا علیه السلام را بر عیدی ما مقدم کرد و مزد جهاد شبانه روزی و خستگی ناپذیر خادم جمهور را در ایام ولادت ولی نعمت ایران حضرت علی بن موسی الرضا به این بزرگمرد عنایت فرمود.

در ادامه این پیام تسلیت اضافه شده، ما دیروز عزیزانی را از دست دادیم که هر یک جزء عصاره‌های فضیلت و برترین نیروهای انقلاب اسلامی بودند؛ این داغ را مضاعف می‌سازد و صبر ما را لبریز می‌کند.

حجت الاسلام موسوی فرد در ادامه  تصریح کرده، قلب و روح‌مان شدیدا متالم شده و می‌دانیم حتما حکمت خداوندی آن قدر سترگ و عظیم است که چنین مصیبت عظیمی را برای ملت قهرمان ایران، مقدر فرموده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پیام تسلیت خود تصریح کرده، سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهان از سویی انسان را یاد شهادت شهید رجایی می‌اندازد و از سوی دیگر خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن را زنده می‌سازد.

حجت الاسلام موسوی فرد، شهادت آیت الله رئیسی، آیت الله آل هاشم، دکتر امیر عبداللهیان، دکتر مالک رحمتی و سردار سید مهدی موسوی را به امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب و مردم ولایتمدار خوزستان تسلیت گفته است.

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» روز گذشته (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت) پس از افتتاح «سد قیز قلعه سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha