۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۶
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85482974
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حزب‌الله دست بالا را دارد/ اسرائیل به نسخه‌ای از کره شمالی تبدیل شده است

تهران- ایرنا- یک رسانه رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه حزب الله دست بالا را در نبرد با دشمن صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی دارد، به اخبار دروغی اشاره کرد که سخنگوی ارتش و نخست وزیر این رژیم در این باره تحویل صهیونیست‌ها می‌دهند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از رای الیوم، منابع خبری رژیم صهیونیستی به توان حزب الله در وارد آوردن ضربات سنگین به ارتش این رژیم اذعان کردند.

رسانه صهیونیستی «حدشوت بزمان» در گزارشی بی سابقه اعلام کرد: حزب الله اگر بخواهد توان به هم ریختن اوضاع امنیتی در شمال را دارد، اما در حال حاضر جنگ فرسایشی را علیه ارتش اسرائیل پیش می برد و آن را برای خود سودمند و کافی می‌داند. حزب الله ظرف چند دقیقه و به شکل موفق توان تشدید حملات را دارد و پهپادهایی که در اختیار دارد، توان هدف قرار دادن هر نقطه ای در شمال را دارند.

این رسانه صهیونیستی نوشت: پهپادهای به کار گرفته شده از سوی حزب الله کارآیی بالایی دارند. چرا این پهپادهای تا این اندازه خطرناک و دقیق هستند؟ زیرا این پهپادها با «جی پی اس» آنگونه که ارتش اسرائیل ادعا می کند، کار نمی‌کنند، بلکه پهپادهایی که حزب الله در اختیار دارد از راه دور کنترل می شوند و مجهز به دوربین هستند، برای همین حزب الله معمولا کمتر از آنها در شب استفاده می کند. حزب الله اهداف از پیش تعیین شده، حساس و مهم مانند گنبد آهنین و سامانه دفاعی نیروی هوایی و بالن و اهداف با ارزش امنیتی بالا را هدف قرار می‌دهد.

حدشوت بزمان اضافه کرد: حزب الله روزانه تمرین می‌کند و توان هجومی خود را بالا می برد و سانسور نظامی مانع از انتشار ویدئوهای پخش شده از سوی حزب الله در رسانه های اسرائیلی درباره حملات به شمال می شود تا زیان‌های وارده بر اثر این حملات را پنهان کند.

این رسانه خطاب به صهیونیست ها اعلام کرد: آنها حقیقت را از شما پنهان می‌کنند. آنها اخبار دروغ و گمراه کننده ای منتشر می‌کنند که ارتش و کابینه بنیامین نتانیاهو به رسانه ها می دهند. هر روز سخنگوی ارتش ما از ضربات و انهدام سخن می گوید، اما یک کلمه هم درباره آنچه حزب الله علیه ما انجام می دهد، نمی‌گوید، عملا اسرائیل به نسخه کوچکی از کره شمالی تبدیل شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha