۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۸
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85482948
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

نماینده مجلس: خستگی‌ناپذیری شهید رئیسی، زبانزد عام و خاص بود

گنبدکاووس- ایرنا- نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، خستگی‌ناپذیری و پیگیری مجدانه امورات کشور را ویژگی بارز شهید آیت‌الله سیدابراهیم رییسی دانست و گفت: این ویژگی در راستای خدمت به مردم و گره‌گشایی از مشکلات جامعه، زبانزد عام و خاص بود.

امانقلیچ شادمهر روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهید رئیسی، به معنای واقعی کلمه مردمی و محبوب بود زیرا در عمل خادم مردم و محرومان بودند.

وی به سفر رییس جمهور به گنبدکاووس برای افتتاح طرح ملی جمع آوری فاضلاب این شهر پس از ۳۰ سال در دی ماه پارسال اشاره کرد و ادامه داد: مردم گنبدکاووس این رخداد مهم را که در سایه تلاش دولت و آیت‌الله رئیسی محقق شد را برای همیشه در خاطر خود ماندگار خواهند کرد.

نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی همچنین از ۶ دیدار نزدیک خود با آیت الله رییسی، گفت: چهار بار برای پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان و استان گلستان و ۲ بار هم در قالب دبیر فراکسیون اهل سنت از نزدیک با رییس جمهور دیدار داشتم که در همه این دیدارها شهید رییسی، متواضعانه به حرف‌ها گوش می‌داد و بلافاصله دستور پیگیری و رفع مسائل مطرح شده را می‌داد.

شادمهر اضافه کرد: شهادت آیت الله رییسی و همراهانش بسیار تاثربرانگیز بود و قلب همه ملت ایران را بدرد آورد.

آیت الله سیدابراهیم رئیسی مسئولیت‌هایی چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نائب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشت.

رهبر انقلاب شهریور ماه به مناسبت هفته دولت ضمن قدردانی و تمجید از عملکرد خوب و قوی دولت در برخی بخش‌ها از جمله «کارهای زیربنایی»، «رشد شاخص‌های کلان اقتصادی» و «سیاست خارجی»، گفتند: حضور در بین مردم و مواجهه مستقیم و صمیمی و متواضعانه با آن‌ها، بسیار با ارزش است. ساده‌زیستی، ‌ مواضع انقلابی، روحیه جهادی و بکارگیری جوانان در رده‌های گوناگون مدیریتی را از دیگر کارهای تحسین برانگیز دولت خواندند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha