۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۱۴
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85482939
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پیام تسلیت نخست وزیر عراق درپی شهادت آیت الله رئیسی و هیات همراه

تهران - ایرنا - محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق در پیامی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه و هیات همراه وی را به مقام معظم رهبری و دولت و ملت ایران تسلیت گفت.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، در بیانیه دفتر محمد شیاع السودانی نخست وزیری عراق آمده است: با نهایت تاسف و تاثر خبر درگذشت جناب آقای سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و جناب آقای حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و همراهان ایشان را که بر اثر سقوط تاسف بار بالگرد در شمال ایران به وقوع پیوست، دریافت کردیم.

این بیانیه افزود: ضمن عرض تسلیت و همدردی صمیمانه خود به آیت الله سید علی خامنه ای رهبر معظم جمهوری اسلامی، دولت و ملت ایران، خود را در غم این حادثه غیرمنتظره دردناک با ملت دوست و برادر ایران و با برادران مسئول در جمهوری اسلامی ایران شریک می دانیم.

نخست وزیر عراق از خداوند برای این شهدا، رحمت و مغفرت واسعه و برای خانواده و عزیزانشان صبر و شکیبایی مسئلت کرده است.

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» روز گذشته (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت) پس از افتتاح «سد قیز قلعه سی» در مسیر افتتاح پروژه «ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی از دیگر سرنشینان بالگرد بودند که به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha