عرضه گسترده کالاهای اساسی با تخفیفات ویژه/ اجازه سوءاستفاده به اخلالگران را نمی‌دهیم

تهران- ایرنا- رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و تامین کنندگان برنج از عرضه گسترده تمام کالاهای اساسی تولید به ویژه برنج با تخفیفات ویژه در سطح بازار خبر داد و گفت: اجازه سوءاستفاده‌های احتمالی به اخلال‌گران را نمی‌دهیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «محمد مختاریانی» ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان وی در سانحه سقوط هلی‌کوپتر افزود: رئیس جمهوری دولت سیزدهم در طول دوران فعالیت خود، خدمات بسیار ارزنده‌ای را به کشور ارائه کردند و به ویژه در سالیان اخیر شاهد تلاش بی‌وقفه ایشان برای بهبود اوضاع مملکت بودیم.

وی اظهار داشت: از آنجایی که احتمال می‌رود برخی بخواهند از شرایط ایجاد شده سوءاستفاده کرده و بازار کالاهای اساسی و معیشت مردم را نشانه بروند تا ایجاد نگرانی کنند، از امروز میزان عرضه کالاهای اساسی تولیدی خود از جمله برنج، روغن، شکر، چای و تن ماهی را افزایش خواهد داد تا هیچ‌گونه کمبودی در بازار احساس نشود.

رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و تامین کنندگان برنج تصریح کرد: تمام محصولات فوق با تخفیفات ویژه و بسیار پایین‌تر از نرخ واقعی عرضه می‌شود.

مختاریانی گفت: بخش خصوصی در همراهی کامل با مسئولان دولتی تلاش می‌کند تا همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند هیچ اخلالی در کار کشور ایجاد نشود و نگرانی بیشتری برای مردم به وجود نیاید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha