همایش ملی بهره‌وری ایران آغاز شد

تهران- ایرنا- همایش ملی بهره‌وری ایران امروز (دوشنبه، ۳۱ اردیبهشت‌ماه) با حضور رییس این سازمان و دیگر مسئولان از سایر دستگاه‌ها در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، در این همایش دو روزه سخنرانان به بحث و بررسی مسائل مختلف از جمله رشد اقتصادی از محل ارتقای بهره‌وری، ارتقای بهره‌وری مبتنی بر مشارکت مردم و تحقق شعار سال خواهند پرداخت.
در نشست تخصصی "بهره‌وری سبز" که در روز نخست این همایش ملی برگزار خواهد شد، سخنرانان پیرامون مسائلی همچون ابزارهای اقتصادی مدیریت بهره‌وری سبز، رویکرد ارتقای فرهنگ حفاظت از منابع و بهره‌وری سبز و معرفی تجارب و الگوهای برتر خواهند پرداخت.
امروز همچنین کارگاه آموزشی نظام سنجش بهره‌وری برگزار خواهد شد.
فردا (سه‌شنبه) در دومین روز از این همایش ملی، رویداد نوآوری بهره‌ور با حضور مسئولانی از سازمان اداری و استخدامی کشور، معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، سازمان برنامه و بودجه، وزارت نیرو، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان ملی بهره‌وری ایران برگزار می‌شود.

همایش ملی بهره‌وری ایران آغاز شد


در این رویداد، نوآوری بهره‌ور حوزه آب افتتاح خواهد شد و همچنین از برگزیدگان نوآوری بهره‌ور حوزه انرژی تقدیر به عمل خواهد آمد.
در نشست بهره‌وری در شرکت‌های تامین اجتماعی که بعد از ظهر همین روز برگزار خواهد شد، علاوه بر سخنرانی سخنرانان گزارش بهره‌وری شرکت‌های سازمان تامین اجتماعی ارائه شده و شرکت‌های بهره‌ور سازمان تامین اجتماعی تقدیر خواهد شد.
کارگاه توانمندسازی اعضای هیات علمی با موضوع آموزش نظام‌نامه چرخه مدیریت بهره وری در عصر روز دوم همایش برگزار می‌شود.

همایش ملی بهره‌وری ایران آغاز شد

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha