۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۵۶
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85482679
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

یمن: در این شرایط سخت، در کنار ملت و دولت ایران هستیم

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۵۶
کد خبر: 85482679
یمن: در این شرایط سخت، در کنار ملت و دولت ایران هستیم

تهران- ایرنا- رئیس شورای عالی سیاسی یمن یکشنبه شب در اظهاراتی با اشاره به اخبار مربوط به سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور ایران گفت که در این شرایط سخت در کنار ملت و دولت ایران هستیم.

به گزارش ایرنا از المسیره، مهدی المشاط گفت که با نگرانی، اخبار مربوط به سانحه بالگرد حامل آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران و هیأت همراه وی را دنبال می‌کند.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با بیان اینکه دولت و ملت یمن در این شرایط دشوار، در کنار ملت و دولت ایران هستند، از خداوند تبارک و تعالی، خواست که آیت‌الله رئیسی و همراهان وی در صحت و سلامت به کشورمان بازگردند.

گزارش‌ها از حضور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور ، حجت الاسلام سیدمحمد آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، خلبان، کمک خلبان، کروچیف(یعنی دستیار خدمه پرواز) سر تیم حفاظت و یکی از محافظین و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد حکایت دارد.

تاکنون ۲۰ تیم امدادی به منطقه اعزام شده‌اند اما به دلیل صعب العبور بودن منطقه و شرایط آب و هوایی نامناسب بویژه مه شدید، عملیات جست و جو و نجات زمانبر خواهد بود.

سخنگوی دولت نیز در پیامی با اعلام برگزاری جلسه هیات دولت امروز، گفت: معاون اجرایی رئیس‌جمهور و برخی اعضای هیات دولت نیز عازم تبریز شدند.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد: جلسه امروز هیات دولت برگزار و ضمن تصمیم گیری در خصوص موضوعات روز، آخرین گزارش‌ها از سانحه اخیر ارائه شد.

وی ادامه داد: معاون اجرایی رئیس‌جمهور نیز به همراه بخشی از اعضای دولت عازم تبریز شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha