حضور یگان‌های ویژه پلیس در محل وقوع سانحه بالگرد رئیس‌جمهور/هشدار فراجا به شایعه‌سازان

تهران - ایرنا - سخنگوی فراجا از حضور نیروهای امدادی و یگان‌های ویژه و تکاوری پلیس به همراه یگان موتورسوار در مناطق صعب‌العبور و همچنین سگ‌های آموزش‌دیده در منطقه احتمالی سانحه بالگرد رئیس‌جمهور خبر داد.

به گزارش ایرنا، سردار سعید منتظرالمهدی این خبر را یکشنبه شب و پس از اعلام خبر وقوع سانه برای بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان وی اعلام کرد.

بالگرد حامل رئیس‌جمهور روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه حین بازگشت از افتتاح سد «قیز قلعه سی» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

سازمان اطلاعات فراجا: اخبار را از مراجع رسمی دنبال کنید

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی کل کشور در اطلاعیه ای با آرزوی سلامتی برای رئیس جمهور و همراهانش در حادثه فرود بالگرد حامل آنان،  از تمامی شهروندان و هموطنان خواست اخبار را تنها از مراجع رسمی دنبال کنند.

این سازمان هشدار داد: همه صفحات فعالان فضای مجازی تحت رصد پلیس است و با افرادی که با انتشار شایعه سعی در تشویش اذهان عمومی دارند طبق قانون برخورد خواهد شد.

احمد وحیدی وزیر کشور نیز در توضیحاتی از جزئیات وقوع حادثه برای بالگرد رئیس‌جمهور گفت: گروه‌های امدادی به منطقه اعزام شدند اما به دلیل شرایط سخت آب و هوایی، ممکن است تا زمان رسیدن به بالگرد کمی زمان نیاز باشد.

وی ادامه داد: پس از افتتاح سد قیز قلعه‌سی که با حضور روسای جمهور ایران و جمهوری آذربایجان، رئیس جمهور با همراهان خود با چند بالگرد در حال بازگشت از منطقه بود که یکی از بالگردها به دلیل شرایط بد جوی ناچار به فرود سخت می‌شود.

وحیدی افزود: گروه های مختلف امدادی به طرف منطقه در حرکت هستند ولی با توجه به مه آلودی و نامناسبی هوا ممکن است تا رسیدن به منطقه نیاز به زمان باشد، کارها در دست کنترل است گروه های امدادی در حال انجام کارها هستند امیدواریم به سرعت به محل حادثه برسند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha