۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۱۱
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85482572
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شهادت ۲ رزمنده دیگر حزب‌الله در راه قدس

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۱۱
کد خبر: 85482572
شهادت ۲ رزمنده دیگر حزب‌الله در راه قدس

تهران- ایرنا- جنبش حزب‌الله لبنان امروز (یکشنبه) از شهادت ۲ رزمنده دیگر این جنبش توسط رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان خبر داد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری «العهد»، جنبش حزب‌الله امروز اعلام کرد که «حسن یحیی نعمه» ملقب به «روح‌الله» از رزمندگان این جنبش به شهادت رسید.

این جنبش افزود که روح‌الله متولد سال ۱۹۹۰ اهل شهرک محرونه در جنوب لبنان بود که در راه قدس و مبارزه با رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

حزب‌الله همچنین اعلام کرد که «علی هادی سلامه» ملقب به «صادق» متولد سال ۲۰۰۶ اهل شهرک المجادل در جنوب لبنان نیز در راه قدس شهید شد.

از سوی دیگر رزمندگان حزب الله در یک عملیات، پایگاه صهیونیستی «الراهب» را در منطقه الجلیل علیا مورد حمله راکتی قرار دادند.

رزمندگان حزب الله در عملیات دیگری، یک دستگاه جیپ «هامر» متعلق به نظامیان اشغالگر را در پایگاه «المالکیه» با موشک هدایت شونده هدف قرار دادند که در نتیجه آن، سرنشینان این جیپ کشته و زخمی شدند.

عملیات دیگر رزمندگان حزب الله، منجر به اصابت موشک به پایگاه «الرمثا» و وارد آمدن تلفات قطعی به صهیونیست‌ها شد.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی»، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha