۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۴۰
کد خبرنگار: 5521
کد خبر: 85482557
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیام گستر فاوا، دوربین پلاک خوان

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۴۰
کد خبر: 85482557
پیام گستر فاوا، دوربین پلاک خوان

دوربین پلاک خوان دارای یک نرم افزار مخصوص بوده که از این محصول می توانید برای درب های ورود و خروج پارکینگ ها و مراکز یا سازمان هایی که نیاز به بررسی تردد خودرو ها دارند، استفاده کنید.

ایرنابازار- دوربین پلاک خوان دارای یک نرم افزار مخصوص بوده که از این محصول می توانید برای درب های ورود و خروج پارکینگ ها و مراکز یا سازمان هایی که نیاز به بررسی تردد خودرو ها دارند، استفاده کنید. سیستم هوشمند دوربین پلاک خوان می تواند تردد خودرو ها و مشخصات آن ها چون تاریخ و ساعت دقیق ورود، مشخصات راننده و خودرو و اطلاعاتی دیگر را در بانک اطلاعاتی خود ثبت کند. نرم افزار پلاک خوان نیز می تواند اعداد و ارقام بر روی پلاک خودرو را ثبت کند و تصویر باکیفیت آن را برای شما به نمایش بگذارد. شما با کمک نرم افزار پلاک خوان می توانید به بررسی گزارش ها، اطلاعات دوربین بپردازید. دوربین پلاک خوان مجهز به پروژکتور IR با دقت بالای ۹۸ درصد بوده و توسط تکنولوژی های پیشرفته طراحی شده است.

مزایای استفاده از دوربین پلاک خوان

با نصب این دوربین دیگر نیازی به استفاده از تگ برای خودرو ها نیست. در دوران گذشته برای ثبت تردد خودرو ها به صورت دستی، برگه هایی را هنگام ورود به رانندگان هر خودرو می دادند و در زمان خروج هر راننده موظف بود همان برگه را به نگهبان برگرداند تا اجازه خروج به خودرو وی داده شود که البته امروزه نیز برخی سازمان ها از این روش قدیمی استفاده می کنند. دوربین پلاک خوان توانسته تامین امنیت و نظارت بر تردد خودرو ها را برای مجموعه های مختلف بسیار راحت کند و به صورت اتوماتیک تمامی اطلاعات مربوط به تردد خودرو ها را ثبت نماید.

کاربرد های دوربین پلاک خوان

از کاربرد های دوربین پلاک خوان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ثبت، کنترل ورود و خروج خودرو ها: فرآیند ورود و خروج تمامی خودرو ها و مشخصات آن‌ ها در سیستم جامع حراست و انتظامات ثبت می شود و در نرم افزار پلاک خوان دژبان قابل مشاهده است. نرم افزار پلاک خوان می بایست به همراه دوربین پلاک خوان در بخش ورودی پارکینگ نصب شود. این دوربین می تواند به عکس برداری از خودرو ها هنگام ورود یا خروج بپردازد و تردد آن را در بانک اطلاعاتی خود ثبت کند.

ثبت اطلاعات خودرو ها و رانندگان: برای شناسایی خودرو ها باید وارد بانک اطلاعاتی سیستم پلاک خوان شوید و در آن جا می توانید به تشخیص پلاک بپردازید.

گزارش تردد خودرو ها: زمانی که ورود و خروج خودرو ها در سیستم دوربین پلاک خوان ثبت شود، در بخش گزارش ها در نرم افزار دژبان قادر به بررسی گزارش تردد تمامی خودرو ها خواهید بود. در این‌گزارش نامه، مشخصاتی چون ساعت ورود یا خروج خودرو، پلاک خودرو، نام راننده، تاریخ تردد خودرو و... درج شده است.

کیفیت بالای دوریین پلاک خوان مایلسایت: ترکیب پلاک خوان به همراه دوربین سبب شده تا شما تصویر یا فیلمی با کیفیت بالا از دوربین را مشاهده کنید و این خروجی فوق العاده باکیفیت می تواند باعث کسب رضایت خریداران این محصول شود.

پیام گستر فاوا، دوربین پلاک خوان

اهمیت کیفیت دوربین پلاک خوان در نرم افزار پلاک خوان

یکی از مهم ترین عواملی که خریداران در زمان خرید دوربین پلاک خوان به آن توجه ویژه ای می کنند، کیفیت تصویری دوربین است. برای دوربین پلاک خوان از پروژکتور IR با دقت بالای ۹۸ درصدی استفاده شده است از این رو این دوربین می تواند با دقت بالایی پلاک و مشخصات خودرو را به صورت متن یا عکس به شما ارائه دهد. برای ساخت دوربین پلاک خوان دژبان از مجموع تکنولوژی های پیشرفته استفاده شده است تا تصاویر این دوربین در انواع کیفیت های نوری بسیار واضح و باکیفیت باشد.

ساختار سیستم دوربین پلاک خوان

به طور کلی سیستم دوربین پلاک خوان از سه بخش تشکیل شده است که توضیحات این سه بخش به شرح زیر هستند:

بخش اول: تصاویری که دوربین از خودرو ها و پلاک آن در بانک اطلاعاتی خود در نرم افزار ثبت می کند.

بخش دوم: نرم افزار پلاک خوان که می تواند تصاویر ضبط شده دوربین را مورد بررسی قرار دهد و با تحلیل و بررسی تصاویر، اعداد و ارقام پلاک خودرو را به صورت متن در سیستم ثبت کند. البته با نرم افزار پلاک خوان می توانید به بررسی سایر تنظیمات دوربین خود نیز بپردازید.

بخش سوم: تجهیزاتی که به همراه دوربین و نرم افزار آن استفاده می شوند که از نمونه این تجهیزات می توان به رایانه و کنترل اتصال به راه بند اشاره کرد. در زمان خرید دوربین پلاک خوان می توانید این تجهیزات را نیز در کنار آن دریافت کنید.

پیام گستر فاوا، دوربین پلاک خوان

خرید دوربین پلاک خوان از پیام گستر فاوا

شرکت پیام گستر فاوا یک شرکت مهندسی نرم افزار بوده که سابقه بالایی در زمینه ارائه سیستم های امنیتی چون گیت های کنترل تردد، دوربین های ‌پلاک خوان به همراه نرم افزار های دوربین و نرم‌افزار های گشت و نگهبانی دارد. استفاده از دوربین پلاک خوان توانسته نیاز بسیاری از شرکت ها و سازمان برطرف کند. این محصول با تکیه بر دانش و فناوری های جدید طراحی و ساخته شده است که مشتریان می توانند در پیام گستر فاوا این دوربین پلاک خوان را با هزینه مناسبی تهیه کنند. ناگفته نماند که امروزه شرکت‌گستر فاوا حوزه کاری خود را در حیطه های مختلفی چون پشتیبانی های کامپیوتری، اجرای پروژه های چند رسانه ای، طراحی پایگاه های داده، تولید نرم افزار های تحت وب یا ویندوز و... گسترش داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول پرکاربرد می توانید با کارشناسان شرکت تماس حاصل نمایید.

سخن پایانی

دوربین پلاک خوان یکی از محصولات بسیار ویژه و پرکاربرد شرکت پیام گستر فاوا است که در حوزه کاری های امنیتی کاربرد بسیاری دارد. این‌ محصول پیشرفته می تواند برای کنترل تردد خودرو ها در پارکینگ بسیار مفید واقع شود و کاربرد هایی چون ثبت اطلاعات خودروها، ثبت گزارش تردد خودرو و ذخیره سازی اطلاعات در بانک اطلاعات نرم افزار آن برای صاحبان خود ارائه دهد. توسعه و طراحی این دوربین به همراه نرم افزار آن توسط تیم برنامه نویسان متخصص مجموعه انجام شده است که با بهره گیری از دوربین های باکیفیت می توانید خروجی فوق العاده ای را از این دوربین دریافت کنید. این دوربین قادر به ثبت عکس و ویدیو در شرایط نوری مختلف با وضوح بسیار بالا است و امکان شناسایی دقیق چهره راننده و پلاک خودرو را برای شما فراهم می سازد.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی و از سوی سفارش دهنده تهیه شده است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha