۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۰۴
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85482540
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حمله گسترده راکتی «سرایا القدس» به نظامیان اشغالگر در اردوگاه «جبالیا»

تهران- ایرنا- سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز (یکشنبه) اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی و خودروهای نظامی آنها را در اردوگاه جبالیا و شرق شهر رفح مورد حمله گسترده راکتی قرار داده‌است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، سرایا القدس اعلام کرد که «محل استقرار ماشین آلات نظامیان اشغالگر در خیابان پست توزیع برق در اردوگاه جبالیا را با چند راکت هدف قرار دادیم.»

رزمندگان سرایا القدس همچنین محل تجمع نظامیان اشغالگر و ماشین آلات آنها را در شرق اردوگاه جبالیا با چند بمب «ابابیل» و تعداد زیادی راکت هدف قرار دادند.

این گروه مبارز فلسطینی همچنین تأکید کرد در عملیات دیگری محل تجمع نظامیان اشغالگر و ماشین آلات آنها در محله «السلام» در شرق شهر رفح را با شمار زیادی راکت سنگین هدف قرار داده است.

سرایا القدس ساعاتی پیش نیز اعلام کرد در عملیات مشترک با گردان‌های القسام، مقر فرماندهی عملیاتی اشغالگران در شرق جبالیا را در شمال نوار غزه با تعدادی راکت هدف قرار داده است.

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود که با نیروهای نظامی پیاده در اردوگاه جبالیا درگیر شدند و با سلاح تیربار تعدادی از آن‌ها را کشته و زخمی کردند.

سرایا القدس همچنین از منهدم کردن تانک «مرکاوا ۴» رژیم صهیونیستی در اردوگاه جبالیا خبر داد.

به گزارش ایرنا، با گذشت بیش از هفت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۲۶ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha