فرماندارپردیس: مشکل تردد کودکان استثنایی در شورای ترافیک شهرستان مرتفع می شود

پردیس- ایرنا- فرماندار پردیس گفت: خانواده های تحت پوشش مرکز اتیسم نگران تردد نباشند، مشکل تردد کودکان استثنایی در شورای ترافیک شهرستان مرتفع می شود.

به گزارش ایرنا ، محسن قضاتلو روز یکشنبه درحاشیه افتتاح مرکز اتیسم شمیم در فاز ۸ مسکن مهر پردیس به خبرنگاران گفت:لیستی از آدرسهای مراجعه کنندگان به این مرکز تهیه شود تا ظرفیت مورد نظر را در حمل و نقل عمومی برای خانواده های تحت پوشش ایجاد کنیم تا متحمل هزینه بالای تردد از منزل به مرکز اتیسم نشوند.

وی ضمن تبریک ایام دهه کرامت و تشکر از ابوالفضل کرمانی رئیس بهزیستی پردیس بابت ایجاد این مرکز درفضایی مناسب، توضیح داد: فضای قبلی برای آموزش و حضور و یادگیری کودکان اتیسم در محدوده فاز ۴ پردیس محدود بودو این مرکز با فضای وسیع تر محل مناسبی برای حضورو آموزش کودکان است.

فرماندارپردیس: مشکل تردد کودکان استثنایی در شورای ترافیک شهرستان مرتفع می شود

فرماندار شهرستان پردیس ادامه داد: شهرستان پردیس در حوزه سرانه ها نسبت به سایر شهرستانها محرومیت هایی دارد اما با امکانات محدود خود در خدمت کودکان و خانواده های آنها هستیم.

قضاتلو از ساخت مدرسه استثنایی در شهرستان خبر داد و اظهار داشت: یک مدرسه نیمه کاره توسط یک خیر در دست تکمیل است و مقرر شد تا مدرسه کودکان استثنایی ودر کنارآن مرکز توانبخشی تا مهر ماه امسال ساخته شود.

وی ادامه داد:در مجموع ۱۲۰ دانش آموز نابینا و استثنایی داریم که در شهرهای همجوار ساکن هستند و پس از ساخت مدرسه استثنایی به پردیس بر می گردند.

فرماندار پردیس ادامه داد: در مرکز اتیسم با کمک شهرداری وسایل بازی تامین می شود تا کودکانی که امکان حضور در پارک‌های بازی عمومی را ندارند در مرکز تفریح و بازی داشته باشند.

قضاتلو افزود: برای امور درمانی دندانپزشکی کودکان مقرر شد تا با دانشگاه شهید بهشتی مذاکره و با شرایط مناسب طرح درمان برای کودکان اجرا بشود.

شهردار پردیس : ۳۰۰ میلیون تومان به مرکز اتیسم کمک می کنیم

فرماندارپردیس: مشکل تردد کودکان استثنایی در شورای ترافیک شهرستان مرتفع می شود

رضا کارخانه در این مراسم اظهار داشت: اعتباری معادل ۱۰۰ میلیون تومان کمک برای خرید وسایل بازی تقدیم مرکز می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه برای تردد وسیله نقلیه نداریم که در اختیار مرکز قرار بدهیم مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان برای تردد در اختیار کودکان تحت پوشش قرار می دهیم.

شهردار پردیس گفت : برای ساخت ساختمان جدید مرکز در فاز ۸ مسکن مهر پردیس پروانه ساخت رایگان می دهیم و در زمان ساخت ۵ کامیون آجر تقدیم می شود.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha