۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۱۶
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85482406
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محل دپو سوخت قاچاق در نهبندان خراسان جنوبی لو رفت

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۱۶
کد خبر: 85482406
محل دپو سوخت قاچاق در نهبندان خراسان جنوبی لو رفت

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان خراسان جنوبی از کشف چهار هزار لیتر سوخت قاچاق خبر داد که در یک منزل مسکونی دپو شده بود.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عرب روز یکشنبه اظهار کرد: ماموران پاسگاه سهل آباد شهرستان نهبندان با کسب خبری مبنی بر دپو سوخت قاچاق در یک منزل مسکونی در یکی از روستاهای این شهرستان بلافاصله رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی پلیسی محل دپو سوخت قاچاق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از محل شناسایی شده، چهار هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

خودروهای حامل سوخت قاچاق متوقف شد

سرهنگ عرب افزود: ماموران پاسگاه سهل آباد در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی به سه دستگاه خودرو پژو مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، مقدار سه هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: سه دستگاه خودرو توقیف و سه نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرآورده‌های نفتی بیشترین کالای قاچاق در خراسان جنوبی است و بیشترین سوخت قاچاق در محورهای شرقی استان جابه‌جا می‌شود.

نهبندان یکی از چهار شهرستان مرزی خراسان جنوبی در مجاورت کشور افغانستان و ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha