۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۷:۴۱
کد خبر: 85482394
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشگاه برای حل مشکلات مازندران برنامه ارائه کند

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با بیان این که دانشگاه های استان برای برون رفت از مشکلات برنامه ارائه کنند، گفت: پسماند و تکمیل زنجیره ی کشاورزی یکی از ضرورت های مهم استان است که دانشگاه باید در این زمینه ورود کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ یوسف نوری روز یکشنبه در نشست با هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اظهار کرد: در شرایط فعلی استان به برنامه های خوب نخبگان دانشگاه نوشیروانی بابل نیاز دارد.

وی بیان کرد: یکی از جامع ترین برنامه اقتصاد دریا محور در مازندران توسط استادان نخبه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل در ۲۶۴ صفحه ارائه شد.

استاندار مازندران با بیان این که همه طرح های ارائه شده توسط دانشگاه ها باید پیوست فرهنگی داشته باشد، خاطرنشان کرد: طرح های بدون پیوست فرهنگی همانند گردشگری انبوه دستاورد چندانی برای مازندران نخواهد داشت.

نوری ادامه داد: توسعه زیر ساخت کشاورزی مازندران یکی از ضرورت های اساسی این خطه از شمال است که دانشگاه ها باید ورود جدی تر در این زمینه داشته باشند.

دانشگاه برای حل مشکلات مازندران برنامه ارائه کند

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به این که با رعایت حساسیت های زیست محیطی برای توسعه استان باید تلاش کنیم، ادامه داد: بسیاری از کشورهای صنعتی دنیا با حفظ محیط زیست توانستند صنعت خود راهم رونق دهند.

این مقام مسوول تصریح کرد: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل دارای ظرفیت بسیار ممتازی در بخش فنی و مهندسی است که این قابلیت باید در توسعه متوازن استان ایفای نقش کند.

دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل دارای حدود شش هزار دانشجو در ۶ دانشکده مهندسی شیمی، عمران، برق و کامپیوتر، مکانیک، صنایع و مواد و دانشکده علوم پایه با ۴۰۰ کارمند و عضو هیات علمی است.

دست کم ۲۳۰ دانشجوی خارجی از کشورهای مختلف در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه تحصیل می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha