۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۵۹
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85482392
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

برنامه‌ریزی اصول جمعیتی، نیازمند برنامه‌ریزی بلند مدت است

گرگان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: برنامه‌ریزی اصول جمعیتی به برنامه‌ریزی بلند مدت نیاز دارد که نتیجه درست اهداف کارشناسانه این طرح، رفع دغدغه جمعیت و جوانی جمعیت است.

به گزارش ایرنا سیدعلی مهاجر روز یکشنبه در مراسم افتتاح اتاق وضعیت جمعیت گلستان اظهار کرد: برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری‌های لازم در مورد استفاده از ظرفیت نیروی انسانی موجود و همچنین افزایش آن در آینده، موجب توسعه جمعیت به عنوان یک عامل اصلی توسعه خواهد شد.

وی با تاکید بر رصد دقیق و صحیح آمار و ضرورت برنامه‌ریزی برای افزایش نرخ رشد جمعیت گفت: جمعیت یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مولفه‌های اقتدار ملی در همه کشورها است.

مدیرکل ثبت احوال گلستان‌ نیز در این مراسم گفت: مرکز اتاق وضعیت جمعیت استان با هدف انتشار آمار وقایع حیاتی و رصد تحولات جمعیتی راه‌اندازی شد.

حمیدرضا مطیع اظهار کرد: این مرکز می‌تواند مکانی برای نشست‌ها و جلسات و تصمیم‌گیری‌های نخبگان، سیاست‌گذاران، مدیران و دانشجویان و پژوهشگران و سایر افراد و گروه‌های مرتبط با نظام مسایل جمعیتی باشد.

۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۳، سیاست‌های جمعیتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ابلاغ شد که به پیشنهاد سازمان ثبت احوال، این روز به نام روز ملی جمعیت پیشنهاد و در تقویم رسمی کشور ثبت گردید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha